کد خبر: ۱۱۴۳۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز یکشنبه برگزار شد که در پایان این جلسه مقرر شد علی کفاشیان برای دعوت از "سپ بلاتر" رئیس فیفا به ایران و همچنین پیگیری محرومیت "کارلوس کی‌روش" به زوریخ سفر کند

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، نشست هیات رئیسه با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سید محمد هادی آیت الهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، فریدون اصفهانیان، عزیزی خادم و حسینی در دفتر مهدی محمدنبی برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی کفاشیان با اعلام اینکه این نشست، نخستین جلسه هیات رئیسه بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ است، گفت: به مهدی تاج تبریک می‌گویم و از زحمات غلامرضا بهروان در پست قبلی تشکر و قدردانی می‌کنم. این آخرین نشست هیات رئیسه نیست و تا پیش از آغاز سال 92 جلسه دیگری را برگزار خواهیم کرد.

در ادامه کفاشیان از سفر یک روزه‌اش به زوریخ به همراه محمدنبی خبر داد و گفت: چهارشنبه به این کشور می‌رویم تا در خصوص دعوت از "سپ بلاتر " به ایران، پیگیری اجرای پروژه‌های گل در ایران، درخواست محرومیت و یا تعیلق رفع محرومیت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و درخواست از فیفا برای همکاری با مشارکت ایران برای برگزاری دومین کنگره علم و فوتبال که در آبانماه سال آینده برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر کنیم.

وی در خصوص انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: اردیبهشت‌ماه سال آینده انتخابات برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد که در آن برای رئیس و همچنین سه عضو بانوان هیات رئیسه رای گیری به عمل خواهد آمد. یکی از این اعضا از کشور استرالیا انتخاب شده و رای گیری برای دو نفر باقی مانده است. ما قصد داریم فریده شجاعی را برای گرفتن یکی از کرسی‌ها معرفی کنیم و از اعضای هیات رئیسه می‌خواهیم از هیچ تلاشی فرو گذار نکنید.

در ادامه نشست، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص معرفی مهدی تاج به عنوان نایب رئیس دوم در مجمع آتی فدراسیون خبر داد که مورد موافقت تمامی اعضا قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها