کد خبر: ۱۱۴۳۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه عده‌ای دنبال این هستند تا صمد مرفاوی در این تیم نتیجه نگیرد، گفت: متاسفانه عده‌ای بیرون از باشگاه هستند که به ما ضربه می‌زنند؛ افرادی که از شکست صبا مقابل الشباب و حذفمان از لیگ قهرمانان آسیا هم خوشحال شدند.

به گزارش 598،محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط باشگاه صبای قم، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما به جز بازی با الشباب در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر هم خوب بازی کرده‌ایم ولی متاسفانه عده‌ای این مسائل را در نظر نمی‌گیرند و دنبال به هم زدن جو تیم هستند. آنها می‌خواهند با ایجاد حواشی و دامن زدن به اختلافات درونی با شایعه به صبا ضربه بزنند.

 

وی افزود: این افراد که بیرون از باشگاه هستند از باخت ما به الشباب و حذف از آسیا خوشحال شدند. آنها دنبال این هستند که مرفاوی در صبا نتیجه نگیرد ولی ما حواسمان به این مسائل هست.

 

مربی صبا در پاسخ به این سئوال که "آیا منظورش از این مورد، انتخاب جانشین مرفاوی برای سرمربیگری صباست"؟ گفت: به هر حال این حق طبیعی هر باشگاهی است که دنبال مربی باشد ولی منظور من این مسئله نبود. متاسفانه عده‌ای شیطنت می‌کنند و بعضی رسانه‌ها هم در حمایت از این جریان قلم می‌زنند. بیشتر از این نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم.

 

فکری همچنین در خصوص وضعیت تیم صبا برای بازی با نفت تهران، گفت: بعد از بازی با الشباب تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و انگیزه بازیکنان برای لیگ سر جایش برگشته است. نفت تیم منسجمی است و امیدواریم با شکست این تیم خودمان را به رده‌های بالاتر جدول برسانیم. ما نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته‌ایم و حتی می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

 

دیدار تیم های فوتبال صبای قم و نفت تهران روز سه شنبه هفته جاری در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها