کد خبر: ۱۱۴۲۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
هرکس از نگاه خودش فوتبال را تفسیر می کند ، پاک یا ناپاک . اگر همه وجدان کاری شان را در الویت قرار بدهند مسائل بد در فوتبال به وجود نمی آید .
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - حسین فرکی سرمربی باتجربه ایست. او که سالها دستیار برانکوایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران بود ،
در بازگشت به فوتبال که بعد از غیبتب طولانی اتفاق افتاد یک فصل بد و دوفصل عالی را پشت سر گذتشته است...
مصاحبه سایت گل با حسین اقا را بعد از شاهکارتیم او در انزلی بخوانید:
 بازی چطور بود ؟
بازی خوب و جذابی بود تماشاگرپسند بود بازی توی انزلی نتیجه دو بر دو خیلی خوبه بخصوص که هر دو تا تیم بازیکنان خوبی داشتند و دیدید که ما در جریان بازی دو گل زدیم و تیم حریف روی دو ضربه ایستگاهی که یکی اش پنالتی بود به گل رسید که این نشان دهنده این است که ما اهداف تاکتیکی مان را پیاده کردیم . در مجموع این نتیجه بیشتر به نفع ما شد . رکورد ؟
 بهرحال عرض کردم قبلا هم که ما دنبال رکورد نیستیم اما شرایطی پیش آمده که امروز همه دنیا به دنبال شکست فولاد هستند و از باختن ما ما خوشحال می شوند .
 شما دیدید که در بازی قبل هم در بازی با ذوب آهن ما در دقیقه آخر به گل رسیدیم و در این بازی در ثانیه آخر و این نشان دهنده این موضوع است که بچه های ما تا دقیقه نود به فکر بردن هستند
جایگاه در پایان فصل ؟
امیدواریم کسب سهمیه را حتما داشته باشیم و تلاش می کنیم بین رتبه اول تا سوم باشیم . سه بازی با تیم های ته جدولی داریم و چهار بازی بعدی ما با تیم های بالای جدول است که کار ساده ای نیست اما تلاش می کنیم به این هدف برسیم .
فولاد ؟
انتخابی که کردم با اهداف مشخص بود و اوایل فصل شرایط خوبی نبود به مرور زمان شرایط بهتری پیش اومد که هنوز هم زمان لازم دارم ولی در مجموع باشگاه فولاد را دوست دارم بخاطر اینکه این باشگاه حرفه ایست و در بخش سخت افزاری و نیروی انسانی شرایط خوبی دارد و نیز همینجا از رسانه شما ، از تماشاچیان خوب مان تشکر کنم و مدیر فوتبالی مان آقای دهکردی و هیئت مدیره بی حاشیه که فضای خوبی را برای تیم فراهم می کنند .
 فوتبال پاک ؟
 هرکس از نگاه خودش فوتبال را تفسیر می کند ، پاک یا ناپاک . اگر همه وجدان کاری شان را در الویت قرار بدهند مسائل بد در فوتبال به وجود نمی آید .
 من به شخصه همه چیز را به خدا می سپارم چرا که او از باطن اعمال همه باخبر است .
کاری هم ککه می کنم این است که سعی کنم نگاه مثبتی داشته باشم . اگر فوتبا ما پاک است برای افراد همین فوتبال است و اگر ناپاک است باز هم از آدم های همین فوتبال است .
 خداوند همه چیز را می بیند و پاک را از ناپاک تشخیص می دهد .
 داوری
 شک نکنید که برای ما هم اشتباه داوری پیش می آید اما باور دارم که فقط اشتباه بودنه چیز دیگری من بعد از بازی پرسپولیس گفتم که این هجمه را از داوران بردارید . داورها هم انسان هستند و دنبال یک لقمه نان حلال هستند هرچند ناچیز ،در عین حال من مطمئنم که به دنبال سلامت فوتبال نیز هستند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها