کد خبر: ۱۱۴۲۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
مديرعامل پرسپوليس يك روز پيش از بازي حساس اين تيم با سپاهان به وي هشدار داد: "دیگر تحمل باخت نداریم."

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ یحیی گل‌محمدی شروع بسیار خوبی در پرسپولیس به عنوان سرمربی داشت اما کار او هم خیلی زود مانند تمام همتایانش در این دو، سه سال اخیر کارش به اولتیماتوم کشید. رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس در آخرین جلسه‌ای که با گل‌محمدی داشت بابت نتایج تیم به او اخطار داد.


البته رویانیان تلاش زیادی کرد که در این جلسه لحنش دوستانه باشد و صحبت‌های او حالت اولتیماتوم به خود نگیرد. با این حال به صحبت‌هایی که میان مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس ردوبدل شد نام دیگری به جز آخرین اخطار نمی‌توان داد.


رویانیان در این جلسه گفت: «مسئولان و هواداران دیگر تحمل باخت و مساوی را ندارند و برای بازگشت آرامش به تیم فقط پرسپولیس باید بازی‌هایش را ببرد.» همچنین از حساسیت بالای بازی سپاهان و پرسپولیس گفت که گرفتن سه امتیاز این بازی بسیاری از مشکلات تیم را حل می‌کند.


پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌هایش باید با سپاهان بازی کند. این بازی علاوه بر سه امتیازش حساسیت‌های زیادی برای پرسپولیسی‌ها داشته است.


پرسپولیس بعد از بازی‌هایی که روز جمعه برگزار شد از رده ششم به رده هشتم رسید. در حال حاضر اختلاف پرسپولیس و سپاهان 12 امتیاز است و در صورتی که سرخپوشان این بازی را با برد پشت سربگذارند اختلاف آنها به 9 امتیاز می‌رسد و حتی می‌توانند به جمع مدعیان نزدیک شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها