کد خبر: ۱۱۴۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم آلبانیایی سپاهان و گلزن این روزهای تیم اصفهانی امیدوار است که تیمش هرطور شده در بازی با پرسپولیس به پیروزی برسد و برای او تعداد گل‌های تیم اصفهانی آنچنان اهمیت ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سوکای که در بازی با راه‌آهن توانست گل ۳ امتیازی برتری تیمش را به ثمر برساند، شرایط سپاهان را بهتر از استقلال و پرسپولیس می‌داند و امیدوار است که مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد.


* شرایط شما در آستانه دیدار با پرسپولیس چگونه است؟


- سپاهان بهتر از پرسپولیس است؛ ما در ۶ بازی گذشته ۵ پیروزی و یک مساوی داشته‌ایم و شرایط خوبی داریم؛ پرسپولیس تیم بزرگی و قدرتمندی است اما به نظرم سپاهان شانس بیشتری دارد که در این بازی به پیروزی برسد.


* به نظرت با توجه به گلی که زدی در این بازی هم از ابتدا به میدان می‌روی؟


- هیچ فرقی نمی‌کند که بازی کنم یا نه. این طبیعی است که برخی اوقات بازی می‌کنم و برخی اوقات نه اما برایم مهم پیروزی سپاهان است و در هر صورت موفقیت سپاهان است که اهمیت دارد. ما باید در همه بازی‌های خود به پیروزی برسیم و من هم هر زمان بازی می‌کنم دوست دارم تیم ببرد و من هم به تیم برای پیروزی کمک می‌کنم.


* اگر بازی کنی، گل هم می‌زنی؟


- نمی‌دانم بازی می‌کنم یا نه اما امیدوارم حتی اگر شده با یک گل مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم زیرا ۳ امتیاز برایمان بسیار مهم است؛ در بازی‌های اخیر برای سپاهان گلزنی کرده‌ام و امیدوارم مقابل پرسپولیس هم این اتفاق صورت گیرد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی را مقابل سپاهان ندارد که این باعث خوشحالی ماست اما در فوتبال این مسئله طبیعی است و پرسپولیس بازیکنان بسیاری دارد که به جای آنها بازی کنند.


* حتما می‌دانی چرا این بازی برای سپاهانی‌ها حساسیت دارد؟


- بله. من هم شنیده‌ام که پرسپولیسی‌ها قهرمانی را از ما گرفتند اما مطمئن باشید این اتفاق دیگر تکرار نمی‌شود.


* با توجه به پیروزی‌های اخیر استقلال می‌توانید صدرنشین شوید؟


- ببینید، سپاهان از همه تیم‌های لیگ ایران بهتر بازی می‌کند و اگرچه اکنون در صدر جدول نیست اما مطمئن باشید که به صدر جدول باز می‌گردیم و جایگاه خودمان را پس می‌گیریم. می‌دانید چرا حالا در صدر جدول نیستیم؟ چون ما ۶، ۷ امتیاز به خاطر داوری از دست داده‌ایم و اشتباهات سهوی داوری در برخی بازی‌های ما تاثیر گذار بوده است اما امیدوارم با این وجود به صدر باز گردیم.


* شما در بازی‌های اخیر به داوری هم بسیار اعتراض داشته‌اید.


- البته. ما فردا هم باید با پرسپولیس بازی کنیم و هم تیم داوری اما امیدوارم دیگر اشتباهات داوری در این بازی تکرار نشود؛ خب ما دو امتیاز در بازی صبا و دو امتیاز در بازی نفت آبادان به خاطر داوری از دست داده‌ایم و طبیعی است که به خاطر این اشتباهات به داوری حساس باشیم اما امیدوارم داوری در این بازی تاثیرگذار نباشد.


* قهرمان می‌شوید؟


- سپاهان برای قهرمانی بیشتر از استقلال شانس دارد؛ این هفته پرسپولیس را می‌بریم و بعد از آن استقلال را.


* البته بازی‌های باقیمانده استقلال آسانتر از بازی‌های سپاهان است.


- برایمان مهم نیست؛ ما می‌رویم که قهرمان شویم و به قهرمانی خودمان ایمان داریم.


ايمنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها