کد خبر: ۱۱۴۲۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است باید زودتر از اینها برای سرخپوشان گلزنی می‌کرده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مارکو پروویچ در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس، اولین گلش برای این تیم و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:


* در مورد بازی چند روز گذشته با گهر چه صحبتی داری؟


- بازی حساسی برای ما بود، بعد از چند مساوی پی در پی می‌خواستیم پیروز شویم تا هم شرایط‌مان در جدول خوب شود و هم هواداران خوشحال شوند. به خاطر همین خیلی جنگنده به زمین رفتیم و در نهایت به هدف خود رسیدیم. البته این را هم باید بگویم که بازی بسیار سختی برای ما بود که خوشبختانه موفق به کسب پیروزی در آن شدیم.


* و در این بازی یک گل زیبا و سه امتیازی برای پرسپولیس به ثمر رساندی.


- خیلی خوشحالم با این گل پرسپولیس برنده بازی شد البته در حالت عادی من باید زودتر گلزنی می‌کردم اما شرایط و موقعیت آن پیش نمی‌آمد. خوشحالم توانستم زحمت بقیه بچه‌ها را به ثمر برسانم.


* خیلی زود در پرسپولیس جا افتادی، دلیلش چیست؟


- قبلا هم گفته بودم که یک بازیکن حرفه‌ای هستم و توانستم با خوب تمرین کردن خودم را در پرسپولیس جا بیاندازم. البته در این میان کمک‌های آقای گل‌محمدی و بقیه بازیکنان هم بی‌تاثیر نبوده است.


* بعد از چند بازی که در ترکیب اصلی بودی مقابل گهر نیمکت‌نشین شدی. دلیل این نیمکت نشینی چه بود؟


- در کار سرمربی دخالت نمی‌کنم ولی در بازی مقابل نفت هیچ بازیکنی خوب بازی نکرد و این تنها من نبودم که عملکرد خوبی نداشتم. البته این نظر مربی بود که مقابل گهر بازی نکنم و من هم به این نظر احترام می‌گذارم. امیدوارم که در آینده بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم و بتوانم به تیمم کمک کنم.


* چرا بر خلاف انتظار بازی با گهر بسیار شما سخت شد؟


- تیم‌هایی که در انتهای جدول حضور دارند با تمام توان می‌جنگند تا به لیگ پایین‌تر سقوط نکنند به همین خاطر بازی ما با گهر بسیار سخت شد و گره خورد اما خوشبختانه در نهایت سه امتیاز بازی به ما رسید.


* بعد از مدت‌ها پرسپولیس در جایگاه ششم جدول قرار گرفت، فکر می‌کنی این روند ادامه داشته باشد؟


- حتما اینطور خواهد شد. خیلی خوشحالم که روی غلطک افتادیم. باید بازی‌های بعدی را هم ببریم و به رده‌های بالاتر جدول برسیم. ما حتی اگر خوش‌شانس باشیم می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ به دست آوریم.


* فردا باید مقابل سپاهان به میدان بروید، در مورد این بازی صحبت می‌کنی؟


- سپاهان یکی از تیم‌های خوب ایران است و ما باید مقابل این تیم نمایش خوبی داشته باشیم. شاید سپاهان قهرمان فصل گذشته ایران باشد اما شما باید به یاد داشته باشید پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. نباید به جایگاه ما در جدول نگاه کنید. با این حال امیدوارم بعد از پایان بازی عصر یکشنبه پیروز میدان تیمی باشد که پیراهن قرمز بر تن دارد.


* در مورد عملکرد دیگر بازیکنان پرسپولیس چه نظری داری؟


- به خودم اجازه نمی‌دهم که در خصوص بازیکنی دیگر صحبت کنم چون در حیطه وظایف من نیست اما هواداران مطمئن باشند که همه بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا پرسپولیس موفق باشد.


* غیبت مهدوی‌کیا و کریمی در روند نتیجه‌گیری پرسپولیس چقدر تاثیرگذار است؟


- مهدوی‌کیا و کریمی برای تیم ما حکم وزنه را دارند و از نظر فنی و روحی بار مثبتی هستند. امیدوارم که لیدرهای تیم ما هر چه سریع‌تر شرایط بازی کردن را پیدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها