کد خبر: ۱۱۴۱۷۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
نماینده مردم بویراحمد و دنا با استقبال از سخنان هبری معظم انقلاب در مورد لزوم حفظ حرمت‌ها گفت: توصیه من به برخی همکاران در مجلس این است که به جای حرف زدن بیشتر به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش 598، غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز فصل‌الخطابی برای پایان دادن به برخی لج‌بازی‌ها و بگو مگوهای سیاسی میان مسئولان بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان این‌که رهبری انقلاب با صراحت در این زمینه فرمایشاتی داشتند، افزود: وقت آن است که ما مسئولان به خود آییم و زمان و مکان‌شناس شویم.

زارعی ادامه داد: سخنان رهبری نشأت گرفته از عمق دلسوزی معظم‌له برای نظام و مردم و خود مسئولان بود که در این بین مسئولان باید بیش از گذشته رفتار و گفتار خود را با بینش و بصیرت بالانس و هماهنگ کنند.

وی گلایه‌مندی رهبری از مسئولان در قالب تذکرات ناصحانه و مشفقانه را درس عبرتی برای آن‌ها دانست و گفت: برخی مسئولان تا پیش از این فکر می‌کردند که اعمال و گفتارشان در نهایت دقت و صحت است اما اکنون و با این تذکر ناصحانه در خواهند یافت که به مصداق آن مثل معروف هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با توصیه به همکاران خود در مجلس برای در نظر گرفتن شأن و جایگاه مجلس متذکر شد: برخی دوستان ما در مجلس هر چند ممکن است تجربه حضور چند دوره‌ای در خانه ملت را داشته باشند ولی در ابراز نظرها آن‌گونه که باید به شرایط زمانی توجهی ندارند.

زارعی در همین زمینه با انتقاد شدید از برخی تحرکات نادرست سیاسی در مجلس تصریح کرد: باید همه به این موضوع پی برده باشیم که در نظام اسلامی جایگاه‌ها محل خودنمایی نیست.

این نماینده مردم در مجلس با بیان این‌که باید در هر مجموعه‌ای انتقادات را از خود شروع کنیم و از نقاط ضعف و قوت خودمان بگوییم، متذکر شد: مجلس جای خودنمایی سیاسی نیست و یقین دارم آن‌هایی که بیش از همه حرف می‌زنند کمتر به دنبال رفع مشکلات مردم هستند.

زارعی تصریح کرد: شکی نیست در هر منصبی آن‌ها که هیاهوی بیشتری دارند در راه رفع مشکلات مردم صداقت و جدیت کمتری دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها