کد خبر: ۱۱۴۱۵۸
زمان انتشار: ۰۱:۲۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
احمدی نژاد در یزد؛
رئیس جمهور: امروز باید این قطار حرکت یعنی ساختن را در مدار جلو ببریم و با دست به دست دادن آرزهای امام(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر ساختن ایران را تحقق ببخشیم و با استفاده از همت، تدبیر ومنابع ایرانی و آرمان ملت ایران ایران را به عنوان الگویی برای جهانیان معرفی نماییم.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو» از یزد، دکتر احمدی نژاد ساعتی پیش در ادامه افتتاح پروژه های عمرانی، صنعتی و کشاورزی در سفر یک روزه خود به یزد در کارخانه فولاد ارفع اردکان گفت: همانطور که بارها تکرار کرده ام، امروز ساختن ایران ماموریت الهی همه ما است که این باید مشق روزمره 76 میلیون ایرانی که دارای آرمان، پیام، مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است، قرار گیرد و اگر نتواند یک جامعه پیشرفته را برپا کند، قدرت نفوذ مکتب و پیام او کاهش پیدا خواهد کرد و چه بسا علامت سوال در برابر او قرار خواهد گرفت.
 
وی بیان کرد: امروز ایران را باید به عنوان پشتوانه حقانیت مکتب و آرمان ملت ایران، توحید، عدالت، پاکی و محبت قرار دهیم و با اتکا بر همت مردم و استعدادهای طبیعی ایران و اندیشه این مردم، کشور را بسازیم.
 
رئیس جمهور کشورمان تصریح کرد: زمانی که نگاهمان به دیگران بود، کارهای خود را به سختی انجام می دادیم اما امروز به لطف خداوند به جایی رسیده ایم که کارخانه های بزرگ مانند فولاد را طی 4 سال ساخته  و همچنین پیچیده ترین طرح های صنعتی و مهندسی را در داخل کشور و به همت مهندسان ایرانی انجام می دهیم.
 
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: همانطور که دیدید موشک ما موجود زنده را پس از بردن به فضا سالم بازگرداند که این نشان از رسیدن ایران به قله های بلند علمی است و این بدین معنی است که مرزهای چندین رشته تخصصی علمی امروز دنیا را پیموده ایم.
 
وی افزود: این پیشرفت ها زمانی اتفاق افتاد که تصمیم گرفتیم خودمان باشیم، البته ما همچنین باید از تجربیات دیگران نیز استفاده نماییم ولی نباید دنبال آنها راه افتاد و تنها آن راه را به عنوان راه درست ندانیم بلکه راه های متفاوت را برای رسیده به مقصود خویش انتخاب نماییم وخودباوری و اعتماد به نفس را در خود بوجود بیاوریم.
 
امروز باید این قطار حرکت یعنی ساختن را در مدار جلو ببریم و با دست به دست دادن آرزهای امام(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر ساختن ایران را تحقق ببخشیم و با استفاده از همت، تدبیر ومنابع ایرانی و آرمان ملت ایران ایران را به عنوان الگویی برای جهانیان معرفی نماییم.
 
 وی همچنین در ابتدای این مراسم  با اشاره به ویژگی های مردم یزد گفت: مردم این خطه، مردمی مومن، سخت کوش وپرتلاش، آرمانی و انقلابی هستند که در دل کویر گلستانی از محبت و ایمان و عشق را برپا کرده اند.
 
احمدی نژاد تصریح کرد: پروژه های خوبی در بخش نیرو، پست ها و خطوط انتقال، حمل و نقل و کمربندی، مسکن مهر به بهره برداری رسید والبته معماران و شهرسازان کشور نیز باید بسیج شوند تا به ارتقا طراحی ها و بهتر شدن کیفیت کمک شود.
 
رئیس جمهور با اشاره به نعمت های متعدد خداوند خاطرنشان کرد: از جمله مکان هایی که خداوند در آن نعمت های فراوانی قرار داده، استان یزد می باشد که ظاهر آن هرچند کویری است، اما باطن آن همه نعمت است و انواع معادن ارزشمند از جمله سنگ آهن در این استان قرار دارد که براورد می کنم که با توجه به اطلاعات زمین شناسی ظرفیت این معادن 10 برابر مقدار موجود خواهد شد.
 
سرعت پیشرفت یزد به خاطر طبیعت و مهمتر به خاطر مردم و بالاتر از آن نیز به دلیل ایمان مردم بسیار مناسب است و ما نیز برای توسعه صنعت در یزد در بخش صندوق توسعه ملی و دولت و بانک ها حمایت کاملی خواهیم داشت.
 
با اشاره به ویژگی طرح های صنعتی افتتاح شده در این سفر یک روزه گفت: یکی از مهمترین این ویژگی ها خصوصی و مردمی بودن آن است که در ان مردم سرمایه گداری می کنند که این الگو برای کل کشور است و این طرح ها نشان داد که اگر در یزد چنین طرح هایی  را می توان اندازی کرد در همه جای کشور نیز امکان پذیر است و به نظر من امروز یزد و یزدیها الگوی بسیار خوبی برای کشور هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها