کد خبر: ۱۱۳۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" که به دنبال اشغال کشور لیبی برای تامین منافع نفتی و اقتصادی خود هستند، در اظهاراتی عجیب اعلام کردند که توان نیروی هوایی برای پایان دادن به محاصره شهر نفت خیز مصراته که از چهار طرف در محاصره نیروهای قذافی است کافی نیست!

خبرگزاری رویترز عربی گزارش داد: ژنرال "مارک ون اوم" عضو ارشد گروه نظامی ناتو در یک نشست خبری گفت: نیروهای ما خسارات فراوانی به قذافی زدند اما نیروهای قذافی مدام در حال نقل و انتقال می باشند و شکست دادن آنها برای نیروهای هوایی ناتو آسان نیست.

این عضور ارشد ناتو در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال راه حل بهتری برای نجات مردم (!) لیبی از این جنایات هستیم و قرار است جلسه ای محرمانه در این خصوص تشکیل شود.

گفتنی است این اظهارات در حالی توسط سران ناتو مطرح می شود که مردم انقلابی لیبی با کمترین امکانات و سلاح های سبک خود تا کنون بارها شهرهای مهم نفت خیز این کشور را از نیروهای قذافی پس گرفته اند و در مقابل تهاجمات گسترده ایادی قذافی مقاومت نموده اند امّا اینکه ناتو با این همه تجهیزات چگونه از پس نیروهای قذافی بر نمی آید معمای آنچنان سختی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها