کد خبر: ۱۱۳۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین ازتماشاگران مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال درخواست کرد که فرهنگی رفتارکنندتا بدین وسیله بارفتار مناسب خود به شکل مطلوب نماینده شهر فرهنگ و ادب باشند.

غلامرضا کمانه در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار داشت: به دلیل محدود بودن ظرفیت، درهرساعتی که ورزشگاه پرشود بلافاصله درب های ورودی بسته می شود به همین دلیل علاقمندان باید پیش از بسته شدن درب ها بلیط خود را تهیه کرده وبه ورزشگاه وارد شوند.

وی تاکید کرد: پیش از این ظرفیت ورزشگاه حافظیه 25 هزار نفربود که به دلیل صندلی گذاری میزان گنجایش ورزشگاه کاهش یافته به گونه ای که برای بازی تیم های فجر شهید سپاسی  شیراز و استقلال تهران فقط 11 هزار بلیط فروخته می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس یادآورشد: مسابقه تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران به طور زنده از شبکه های شما،جام جم، فارس، سه پخش می شود ازاین رو فوتبال دوستان شهرستانی می توانند به راحتی از طریق گیرنده های خود در منزل این رقابت را تماشا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت ورزشگاه حافظیه فوتبال دوستان شهرستانی از حضور در شهر شیراز و تلاش برای تماشای مستقیم بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران خودداری کنند.

کمانه در مورد یکسان بودن سهمیه جایگاه ویژه هواداران تیم های فجرشهید سپاسی شیرازواستقلال تهران نیز بیان کرد: درمجموعه های ورزشی که گنجایش لازم رانداشته باشند به دلیل احترام گذاشتن به هواداران تیم میهمان چنین تمهیداتی اندیشده می شود تا زمینه رضایتمندی علاقه مندان به فوتبال فراهم شود.

تماشاگران بازی فجر و استقلال، فرهنگی رفتار کنند

وی همچنین ازتماشاگران مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران درخواست کرد که فرهنگی رفتارکنندتا بدین وسیله بارفتار مناسب خود به شکل مطلوب نماینده شهر فرهنگ و ادب باشند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس عنوان کرد: هر تیم ورزشی که به عنوان میهمان به فارس سفرمی کند باید ازفرهنگ مهمان نوازی مردم این استان بهره مندشود از این رو امیدوارم در بازی روز جمعه تیم های فجرو استقلال نیزمردم شهرشیراز با تشویق های مطلوب و فرهنگی به خوبی از میهمان خود استقبال کنند.

کمانه درپایان ضمن تقدیر از فعالیت های مناسب مسئولان سپاه فجر به ویژه سردارغیب پرور در زمینه تیمداری اظهار امیدواری کرد که بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ارائه بازی مناسب بتوانند در مقابل استقلال تهران ،پیروز میدان باشند.

فجرشهید سپاسی شیراز در هفته 26 مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور جمعه 27 بهمن ماه ساعت 14و 30 در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم استقلال تهران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها