کد خبر: ۱۱۳۷۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
نیلسون قبل از این هم سابقه 2 گل خوردن در یک بازی را داشت، بازی دور رفت با مس که 2-1 باختند و بازی آغازین دور برگشت با نفت آبادان

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- اگر داستان نیلسون به همين ترتيب پیش برود شاید یکشنبه و مقابل سپاهان 3 بار دروازه پرسپولیس روی پاشنه بچرخد!

تا همین هفته پیش بود که نیلسون کوریا جونیور با بسته نگه داشتن متوالی دروازه قرمزهای پایتخت حسابی باعث خوش به حالی آن‌ها شده بود. هواداران پرسپولیس دل‌شان خوش بود که اگر تیم‌شان خوب گل نمی‌زند در عوض گل هم نمی‌خورد و نمی‌بازد ولی انگار در تعادل بین حمله و دفاع پرسپولیس قانون مورد علاقه عادل فردوسی‌پور یعنی قانون سوم نیوتن کاملا رعایت می‌شود. چون بعد از شکسته شدن طلسم دروازه نیلسون در‌‌ همان دقیقه اول بازی با نفت تهران در روز شنبه، ديروز هم دوبار دروازه این تیم در دقایق ابتدایی نیمه دوم به روی مهاجمان گهر باز شد تا حالا هواداران این تیم نگران باشند که بعد از یک و دو گل، روز سه شنبه برابر سپاهان نوبت 3 گل خوردن تیم‌شان باشد.

البته نیلسون قبل از این هم سابقه 2 گل خوردن در یک بازی را داشت، بازی دور رفت با مس که 2-1 باختند و بازی آغازین دور برگشت با صنعت نفت آبادان که 2-2 مساوی تمام شد و این سومین بار بود. از قدیم گفتند تا سه نشه بازی نشه!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها