کد خبر: ۱۱۳۷۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
وینگو بگوویچ در آستانه اخراج از پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سفر براي انجام امور شخصي، مرخصی اجباری، غیبت، استراحت و.... واژه هائی است که این روزها در خصوص نبود وینگو بگوویچ در جریان تمرینات تیم پرسپولیس شنیده می شود. اما از بازی با واژه ها که بگذریم باید وینگو بگوویچ را در آستانه اخراج از پرسپولیس بدانیم. آن هم به همان دلیلی که رسانه ها به آن اشاره داشتند و اهالی فوتبال هم می دانند. مخالفت با بازی کردن مهدوی کیا و کریمی و اختلاف نظر شدید بر سر همین مسئله با کریم باقری.


بگوویچ که با اضافه شدنش به پرسپولیس به نوعی مانع از بازی های با طراوت و پیروزی های پر گل این تیم گردید و پیروزی های خفیف و تساوی های متوالی حاصل حضور وی در کادر فنی پرسپولیس بود، همانطور که انتظار می رفت با بازی کردن مهدوی کیا و کریمی که از بازیکنان پا به سن گذاشته پرسپولیس می باشند مخالفت می کرد که این موضوع ابتدا منجر به قهر کردن مهدوی کیا و سپس موضع گیری کریم باقری نسبت به وینگو گردید تا وینگو فعلا به مرخصی اجباری برود.


اما وینگو که از جمله مربیان باهوش محسوب می شود در این میان مسئله مشکل مالیاتی در اداره کل امور دارائی و مالیات استان همدان را طرح کرد تا به نوعی غیبتش در تمرینات پرسپولیس را توجیه کند.


آشتي دوباره كريم باقري با پرسپوليس و قرار گرفتن او در كنار سرمربي اين تيم براي تماشاي بازي با گهر از علائم اين اخراج است.


ايستگاه ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها