کد خبر: ۱۱۳۷۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
لنکرانی:
سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه همایش امروز جبهه کاملا گفتمانی است، گفت: برخی انتخابات را در افراد محصور می‌کنند در حالیکه ما تا زمان مقتضی وارد بحث مصداقی نخواهیم شد.

به گزارش 598، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه همایش امروز جبهه پایداری یک همایش گفتمانی است، اظهار داشت: برخی دوستان علاقمندند به جای اینکه  انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفتمانی باشد در افراد محصور کنند.

لنکرانی این رویکرد را آسیبی برای انقلاب دانست و تصریح کرد: جبهه پایداری تا زمان مقتضی وارد بحث مصداقی نخواهد شد و از این رو همایش امروز نیز مصداقی نبوده و گفتمانی است.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: سایر تشکل‌ ها نیز به جای اینکه در خصوص افراد صحبت کنند بهتر است که توضیح دهند افرادی که معرفی می‌کنند چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند.

وی تاکید کرد: بیش از آنکه مصداق برای جبهه پایداری مهم باشد این موضوع اهمیت دارد که چه برنامه مناسبی برای دولت یازدهم تدوین کنند.

لنکرانی در ادامه با اشاره به یکشنبه مجلس و وقایع قم خاطرنشان کرد: هر اقدامی که به نوعی فضای کشور را به هم بریزد قابل دفاع نیست.

سخنگوی جبهه پایداری جشن انقلاب را یک جشن همگانی در دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هر اقدام تشنج‌آفرینی محکوم است.

وی با بیان اینکه اقداماتی که باعث تشنج در جامعه شود نمی‌تواند رفتاری که در یکشنبه کذایی مجلس رخ داد را توجیه کند، یادآور شد: هم مسائلی که در یکشنبه مجلس پیش آمد نادرست بود و هم وقایعی که در حرم حضرت معصومه رخ داد. لذا نباید پاسخ اقدام غلط را با اقدام نادرست دیگری داد و هر دو نزد ملت ایران به عنوان اقدام نادرست ثبت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها