کد خبر: ۱۱۳۵۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد که هیات رییسه این کمیسیون در جلسه صبح امروز کمیته‌ایی برای پیگیری اتفاقات قم تشکیل داد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی اظهار کرد: این کمیته از امروز کار خود را شروع کرده است که در همین راستا جلساتی با مسوولان امنیتی، قضایی و سیاسی برای بررسی ابعاد حادثه برگزار خواهد کرد.

وی گفت:‌ هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صبح امروز با حضور نجار وزیر کشور و معاونین این وزارتخانه،‌معاونین وزیر اطلاعات، معاونین نیروی انتظامی و مسوولان اطلاعاتی قم جلسه‌ایی تشکیل داد که در این جلسه همچنین آقای امیرآبادی نماینده قم نیز با توجه به حضورش در صحن حضرت معصومه(س) در زمان وقوع اتفاقات قم و سخنرانی رییس مجلس گزارشی ارائه کرد.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر گردید که کمیته‌ای از کمیسیون امنیت برای پیگیری موضوع تشکیل شود که این کمیته از امروز با برگزاری جلسه‌آی داخلی برای سازماندهی روال کاری‌اش، آغاز به کار کرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ریاست این کمیته را خود به عهده دارد گفت: اعضای این کمیته شامل آقای نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون، مهدی دواتگری و جواد جهانگیرزاده از اعضای کمیسیون است.

حقیقت‌پور در توضیح روال کاری این کمیته گفت: ما به دنبال آن هستیم که بررسی کنیم که آیا حوادث قم خودجوش بوده و یا سازماندهی شده؛ همچنین میزان کوتاهی و قصور دستگاه‌ها در سطح استان را نیز بررسی می‌کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد که در این راستا با مسوولان امنیتی، قضایی و سیاسی قم و حتی مردم شهود نیز جلساتی را برگزار خواهند کرد.

حقیقت‌پور در پایان تاکید کرد که گزارش تهیه شده کمیته به کمیسیون امنیت ملی و همچنین هیات رییسه ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها