کد خبر: ۱۱۳۳۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي جديد تيم آلومينيوم هرمزگان گفت كه حالا وقت آن شده که ایمون زاید برای تیم او گل بزند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرويز سوبله، چوبله استقلالي‌ها به نيمكت ليگ‌برتر برگشت، البته با آلومينيوم هرمزگان. مظلومي كه نمي‌خواست تا پايان ليگ دوازدهم مربيگري كند به واسطه جنوبي بودنش نتوانست «نه» بگويد و بايد كاري كند تا نماينده هرمزگان به ليگ يك سقوط نكند. البته همكاري پرويز با ايمون زايد جذاب و ديدني خواهد بود، زايد در 10 دقيقه سه گل به استقلال مظلومي زد و از سوي سرمربي سابق آبي‌پوشان و امروز آلومينيوم لقب «آيينه دق» را گرفت، ديروز وقتي با مظلومي تماس گرفتيم در حال امضاي قرارداد بود. حرف زديم و پرسش و پاسخي شكل گرفت:


* گفته بوديد تا پايان ليگ مربيگري نمي‌كنيد.


- نمي‌خواستم مربيگري كنم، روي حرفم ايستاده بودم اما شرايط آلومينيوم هرمزگان با تيم‌هاي ديگر تفاوت داشت و بايد بگويم مجبور به پذيرفتن هدايت اين تيم شدم.


* چرا تفاوت داشت؟ چه اتفاقي افتاد كه پرويز مظلومي راضي شد؟


- درست دست روي جنوبي بودن من گذاشتند. من بچه جنوب هستم و اين تيم نيز متعلق به جنوب است، خواستند كمك كنم تا نماينده هرمزگان در ليگ‌برتر بماند و چاره‌اي جز خدمت به مردم عزيز، خونگرم و دوست‌داشتني اين استان عزيز ندارم، بايد كاري كنيم تا خليج هميشه فارس در ليگ‌برتر تيم داشته باشد.


* در نيم‌فصل نيز از آلومينيوم پيشنهاد داشتيد.


- وقتي در نيم‌فصل تماس گرفتند قاطعانه «نه» گفته و حاضر نشدم يك دقيقه مذاكره داشته باشم، مي‌دانيد چرا؟! به اين خاطر كه اكبر ميثاقيان آنجا بود و نمي‌خواستم جاي او روي نيمكت آلومينيوم بنشينم، من و اكبر دوست و رفيق هستيم، مديران اين تيم شاهد، مي‌توانيد زنگ بزنيد و از خودشان بپرسيد، به آنها گفته بودم بايد به اكبر فرصت دهيد، او براي تيم‌تان زحمات زيادي كشيده و با تلاش زياد آلومينيوم را از ليگ يك به ليگ‌برتر رسانده است.


* حالا چطور با بودن او حاضر به همكاري با آلومينيوم شديد؟


- باز هم اولين جمله‌اي كه گفتم اين بود كه ميثاقيان بماند، اين جمله را چند بار تكرار كردم، الان نيز دوست نداشتم جاي او بروم اما آنها ديگر تصميم خود را گرفته بودند و مي‌خواستند مربي جديدي بياورند.


* به‌طور حتم می‌دانید کار سختی پیش رو خواهید داشت، به نوعی می‌توان گفت ریسک بزرگی مرتکب شدید.


- در اینکه کار سختی داریم شکی در آن نیست، همه باید دست به دست هم بدهیم، به کمک همه‌جانبه تمامی استان نیاز داریم، این تیم باید در لیگ‌برتر بماند، حیف است آلومینیوم بیفتد.


* آلومینیوم تا پایان لیگ 9 بازی پیش رو دارد، پنج بازی بیرون از خانه و چهار بازی خانگی...


- هر 9 بازی حکم فینال را برایمان دارد. نباید اشتباهی انجام دهیم، در خانه مصاف‌های سختی با تراکتورسازی، ملوان و پرسپولیس پیش‌روی‌مان است و تا لحظه آخر پای آلومینیوم می‌ایستم تا کارم را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم، لیاقت مردم هرمزگان بهترین‌هاست.


* این قرارداد تا پایان فصل است؟


- بله، فعلاً تا پایان فصل در خدمت این تیم هستم، تا در آینده چه پیش بیاید.


* همکاران شما گده، ترابپور، حجازی و... خواهند بود؟


- (با خنده) خودتان که می‌دانید، من لیست خودم را داده‌ام و به‌طور حتم امروز تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.


* راستی بازیکنی که «آیينه دق» نامیده بودید کنارتان در آلومینیوم خواهد بود.


- ایمون زاید؟!


* با او چه می‌کنید، دیدن زاید خاطرات تلخ آن دربی را تکرار نمی‌کند؟


- (با خنده) بابا با این بنده‌خدا چه باید بکنم؟ این از قشنگی و جذابیت‌های فوتبال است، یک روز باهم رقیب هستیم و یک روز کنار هم، حالا زاید باید برای آلومینیوم گلزنی کند.


* نگفتید دیدن زاید شما را ناراحت نمی‌کند؟


- نه اتفاقاً خوشحالم هم می‌کند، زاید بچه بامزه‌ای است، هرکس در خیابان ما را می‌دید و می‌گفت ایمون زاید من هم با دست عدد چهار را نشان می‌دادم، به زاید عادت خواهم کرد.


* میلاد میداودی هم در آلومینیوم است، با او در استقلال بودید.


- میلاد و همه بازیکنان باید به تیم کمک کنند، او بازیکن خوبی است و خود من وی را به استقلال آوردم.


خبرآنلاين

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها