کد خبر: ۱۱۳۲۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
هافبک بولیویایی تیم استقلال گفت: «فرهاد با من زیاد صحبت می کند و جالب اینکه اکثر حرف های ما درباره زندگی است و نه فوتبال. او از زندگی در آمریکای جنوبی و بولیوی سوال می کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ آرزه کاماچو درباره بازی استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت: «به نظرم در مجموع مسابقه جذابی نبود و هواداران ما انتظار بازی بهتری را داشتند اما خوشحالم این بازی با پیروزی استقلال همراه شد و توانستیم به یک برد با ارزش برسیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و چون رقیبان استقلال برده بودند، باید این نتیجه را می گرفتیم.»


وی که در پایان نیمه اول تعویض شد درباره عملکرد خود در این بازی عنوان کرد: «من نمی توانم درباره عملکرد خودم حرفی بزنم. تا زمانی که در زمین بودم سعی کردم تا توصیه های مربیان را در زمین انجام بدهم.»


کاماچو درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: «فرهاد یک بازیکن بزرگ و یک انسان دوست داشتنی است. او با گل هایی که می زند نشان می دهد هوش بالایی دارد و حضورش در میدان تاثیر مثبتی در روحیه تیم می گذارد و این مساله برای من به عنوان یک بازیکن خارجی تازه وارد مشهود است. او در بیرون زمین هم یک دوست خوب برای من محسوب می شود.»


وی ادامه داد: «فرهاد با من زیاد صحبت می کند و جالب اینکه اکثر حرف های ما درباره زندگی است و نه فوتبال. او از زندگی در آمریکای جنوبی و بولیوی سوال می کند. فرهاد رابطه صمیمانه ای با کل تیم دارد و یک بار من را برای صرف یک شام مخصوص به رستوران دعوت کرد اما به دلیل اینکه آن شب گرفتار بودم عذرخواهی کردم و قرار ما به زمان دیگری موکول شد.»


کاماچو درباره نزدیک ترین دوستانش در استقلال اظهار داشت: «با ساموئل یک جا زندگی می کنم و طبعا رابطه مان خیلی نزدیک است.به جز او و فرهاد، با پژمان، نکونام، جباری و آرش هم رابطه نزدیک و صمیمانه ای دارم. من با این بازیکنان انگلیسی صحبت می کنم و از اینکه دوستانی مثل آنها دارم خوشحالم.»


وی درباره انتقادات رسانه های بولیوی به سرمربی تیم ملی این کشور نسبت به فرصت کمی که در اختیار این بازیکن در تیم ملی قرار می گیرد عنوان کرد: «بله، رسانه های کشورم به این مساله انتقاد دارند اما من به تصمیم سرمربی تیم ملی بولیوی احترام می گذارم و انتقاد و گلایه ای ندارم. اخیرا برای حضور در بازی بولیوی مقابل کلمبیا و آرژانتین به تیم کشورم دعوت شده ام و امیدوارم بتوانم در این بازی ها خودم را نشان بدهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها