کد خبر: ۱۱۳۱۲۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به دلیل حمله قلبی در بیمارستان نفت اهواز بستری است، وضعیت حال حاضر خود را خوب دانست و از شایعه سکته مغزی‌اش توسط برخی رسانه‌ها ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی فیروزی در تشریح علت حمله قلبي كه وي را در بيمارستان بستري كرد گفت: «هفته گذشته قبل از دیدار با گهر یکسری افراد که به دنبال تیم هستند، مشکلاتی برای من به وجود آوردند تا من نتوانم مقابل گهر روی نیمکت بنشینم و می‌گفتند که کارت مربیگری من مشکل دارد.»


وی ادامه داد:‌ «این در حالی است که من اولین دوره A آسیایی‌ام را زیر نظر یک مدرس مالزیایی گذرانده‌ام و جدا از مدرک Aآسیا، دو کلاس فشرده در انگلیس پشت سر گذاشتم. در کل این افراد برای من مشکل‌ ایجاد کردند تا روی نیمکت نباشم و این عوامل باعث شد، کارت بازی من برای دیدار با گهر صادر نشود.»


فیروزی افزود: «به هر حال کارت من برای دیدار با گهر صادر نشد و نتوانستم روی نیمکت بنشینم که تیم ما از این موضوع ضرر کرد. من به خاطر همین مسایل، دو روز تمرین تیم را رها کردم و به فدراسیون رفتم تا کارم را دنبال کنم و درنهایت مشکلم حل شد.»


وی بیان‌کرد:‌ «این افراد می‌خواستند کاری کنند که در بازی با سپاهان هم روی نیمکت تیمم نباشم در حالی که مشکل من رفع شد و روی نیمکت نشستم اما این افراد از این موضوع ناراحت شدند و موضوعات پیش آمده باعث شد من تحت فشار قرار بگیرم. من مربی‌ای هستم که سالیان سال مربی‌گری کرده‌ام. سال 90-89 نیز روی نیمکت استقلال اهواز نشستم که آن موقع هم کارتم صادر شد و هیچ مشکلی از این بابت نداشتم.»


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود:‌ «متاسفانه در آبادان آدم‌های خوب، زیاد هستند و از همه مهم‌تر یک لیدری وجود دارد به نام "ر. ق" که از تمام مربیان قبلی نفت پول می‌گرفته و حتی با کلمات رکیک و یا تهدید، بازیکنان را وادار می‌کرد که به آن‌ها پول بدهند.»


وی ادامه داد: «از وقتی که سرمربی تیم شدم به بازیکنام گفتم اگر یک نفر به این آدم پول داد، از تیم اخراجش می‌کنم. در کل این موضوعات به من فشار وارد کرد. بعد از بازی با سپاهان این فرد به تعویض‌های تیم معترض بود در حالی که تعویض‌هایی که انجام دادم، تیم را هجومی‌تر کرد.»


فیروزی گفت: «این فرد هنگام سوارشدن ما به اتوبوس، به بازیکنان تیمم توهین کرد و من برای دفاع از بازیکنانم جلوی او ایستادم و به او گفتم دیگر مثل گذشته نیست که بتوانی از بازیکن یا مربی باج بگیری که این مسایل روی حال من تاثیر گذاشت و حالم را بد کرد.»


وی افزود: «زمانی‌که وارد فرودگاه اصفهان شدیم برای چک کردن فشارم به اورژانس فرودگاه رفتم که فشارم کمی بالا بود و در آن‌جا یک قرص به من دادند و فشارم پایین آمد ولی متاسفانه همان موقع ما پرواز داشتیم و هنگامی‌که روی ارتفاع رفتیم، با اوج گرفتن، وضعیت فشار من کمی بدتر شد.»


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان‌کرد: «زمانی‌که به اهواز رسیدیم و قصد داشتیم به آبادان برویم، با اصرار دوستان برای بررسی بیشتر وضعیتم به بیمارستان نفت اهواز آمدم که پزشک گفت در شرف یک حمله قلبی بودی که خوشبختانه به موقع به بیمارستان رسیدی و اگر به آبادان می‌رفتی ممکن بود که وضعیتت بدتر شود و خوشبختانه اکنون نیز وضعیتم خوب است.»


وی بیان‌کرد: «پزشک معالجم گفته است که باید 24 ساعت در CCU تحت مراقبت باشم و 48 ساعت بعد هم باید مجددا آزمایش بدهم تا درنهایت ببینیم نظر پزشک چیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها