کد خبر: ۱۱۳۰۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
زننده تك گل نفت تهران خطاب به بازيكن پرسپوليس گفت: «بازیکن خوب هستی درست. بازیکن پرسپولیس هستی آن هم قابل احترام. اما قرار نیست به کسی فحش بدهی و زور بگویی.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مصطفی سیفی يكي از سريع‌ترين گل‌هاي لیگ را به پرسپولیس زد. بازيكن نفت تهران اعتقاد دارد باخت تيمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی فقط يك اتفاق بوده است. او درباره بازي پرسپوليس- نفت حرف‌هاي جالبي را مطرح كرده است.


* يكي از سریع‌ترین گل لیگ را به پرسپوليس زدی. از اين گل بگو.


- خوشحالم که این گل را زدم. شاید اگر به پرسپولیس این گل را نمی‌زدم زیاد توجهی به آن نمی‌شد. در ایران زیاد به این چیز‌ها اهمیت نمی‌دهند و چند روز دیگر همه فراموش می‌کنند. دوست دارم این گل را به مادرم تقدیم کنم که خیلی در زندگی‌ام زحمت کشیده است.


* رکورد گل نخوردن نیلسون را هم شکستی؟


- من فقط یک گل زدم و نمی‌دانم رکورد چی و کی رو شکستم. اين چيزها زیاد برایم مهم نیست. چند سال است در لیگ بازی می‌کنم و بهترین بازی‌هایم را هم انجام دادم اما کمتر توجهی به من شد و حالا با یک گل... بگذریم.


* نظرت در مورد بازی چیست؟


- ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و می‌توانستیم بازی را هم ببریم. باخت ما در جام حذفی به پرسپولیس آن هم با آن نتیجه یک اتفاق بود و مطمئن بودم در این بازی دیگر آن اتفاق رخ نمی‌هد.


* چرا فکر می‌کنی که آن بازی اتفاق بود؟


- چون فاصله ما و پرسپولیس در این فصل 4 گل نیست و حداكثر یک گل یا مساوی است. به هر حال آن بازی را پرسپولیس برد و دوست دارم آن‌ها در جام حذفی قهرمان شوند.


* در طول بازی چندین بار بازیکنان پرسپولیس درگیر شدی.


- دو بازیکن ما روی زمین بودند و بازیکن پرسپولیس با ناسزا می‌گفت از زمین بلند شدید. من هم اعتراض کردم که به من گفت حرف بزنی قلم پايت را خورد می‌کنم!


* می‌توانی بگویی کدام بازیکن بود؟


- نه نمی‌گویم... اما کارش و حرفش درست نبود. بازیکن خوب هستی درست. بازیکن پرسپولیس هستی آن هم قابل احترام. اما قرار نیست به کسی فحش بدهی و زور بگویی.


* فکر می‌کنی با نفت تا کجای جدول بالا بروید؟


- این يك امتياز خیلی مهم بود و مطمئن هستم که ما سهمیه آسیایی خواهیم گرفت.


* کار با منصور ابراهیم‌زاده چطور است؟


- خیلی خوب است. اول فصل کمی سخت بود اما الان همه چیز خوب است و از آمدنم به نفت راضی هستم.


* حرف آخر؟


- امیدوارم مربیان تیم ملی و آقای کی‌روش ما را هم ببینند و ما هم تلاش می‌کنیم. من یک بار به تیم ملی دعوت شدم و کی‌روش و دستیارانش از من رضایت داشتم اما واقعا نمی‌دانم چه شد که دیگر دعوت نشدم.


گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها