کد خبر: ۱۱۲۹۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من شبیه تورس نیستم بلکه شبیه خودم هستم.

آرش افشین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیتش در تیم فولاد خوزستان و امیدواری به قهرمانی در رقابت‌های این فصل صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

فارس: به نظر می‌رسد هدف فولاد رسیدن به قهرمانی است؟

از ابتدا این طور نبود و همین حالا هم هدف‌مان کسب سهمیه لیگ آسیا است. رسیدن به قهرمانی هدف اصلی ما نیست. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ابتدا سهمیه را کسب کنیم و سپس به قهرمانی فکر می‌کنیم.

فارس: 16 هفته است که رنگ باخت را ندیده‌اید. این مسئله اتفاقی است یا با برنامه بوده است.

قطعا این نتیجه از روی بی برنامگی نیست. دلیل اصلی که توانسته‌ای تا کنون این روند را حفظ کنیم، رفاقت و همدلی در تیم است. این چیزی نیست که خود به خود به وجود آمده باشد. بلکه از طرف کادر فنی به تیم منتقل شده است و ما مدیون آنها هستیم و روی این موضوع تکیه می‌کنیم.

فارس: حسین فرکی از وقتی که به فولاد آمده تحول قابل توجهی در این تیم رخ داده است. به عنوان بازیکن چه چیزی از فرکی یاد گرفتی؟

آقای فرکی کار بزرگی که کرده رفاقت را در تیم زیاد کرده است. ما در تیم احساس راحتی می‌کنیم. از هر کدام از بازیکنان تیم در مورد شرایط بپرسید، کسی چیز بدی نمی‌گوید و همه خوشحال هستند چه آنها که روی نیمکت هستند و چه آنهایی که حتی در فهرست 18 نفره نیستند.

فارس: مدتی صحبت از حضورت در تیم لیل فرانسه بود ولی نرفتی و حرف و حدیث‌هایی پیش‌ آمد که باشگاه فولاد می‌خواهد تبلیغات کند.

من صحبتی در این زمینه نمی‌کنم و بهتر است خود باشگاه در این خصوص صحبت‌هایش را مطرح کند. ولی این را بگویم اگر قرار به تبلیغات بود پس چرا من به فرانسه رفتم. دوست دارم هر گاه رفتنم به لیل صد در صد شد، صحبت کنم. من نه هنگام رفتنم به فرانسه حرفی زدم و نه موقع برگشتن.

 

 

فارس: ساموئل بازیکن استقلال چند روز قبل در گفت‌وگو با فارس گفت که تو مثل تورس می‌مانی؟

ساموئل به من لطف دارد اما من فکر نمی‌کنم شبیه تورس باشم. من خودم هستم و الگوی خاصی هم ندارم. البته بازی بازیکنان بزرگ را می بینم تا از آنها یاد بگیرم.

فارس: تا به حال چند گل برای فولاد زده‌ای؟

4 گل. البته می‌دانم انتظارات بیشتر است اما مهم این است که تیم ببرد. همین که فولاد توانسته به این رتبه برسد برای من ارزش دارد.

فارس: به قهرمانی فولاد در این فصل امیدواری؟

چرا که نه. ما همه شرایط خوب را داریم و جا دارد از آقای دهکردی مدیر عامل باشگاه و فرکی تشکر کنم.

فارس: انتقادی که از طرف فولادی‌ها به تیم ملی می‌شود این است که بازیکنان کمی از این تیم به اردو دعوت می‌شوند.

ما بازیکنان لایق زیادی داریم اما به هر حال نظر سرمربی تیم هم قابل احترام است.

فارس: قول می‌دهی فصل بعد در اروپا باشی؟

قول نمی‌دهم اما صد در صد تلاش می‌کنم که به این هدفم برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها