کد خبر: ۱۱۲۷۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
مدیریت ورزش - کمیته بین المللی المپیک به دخالت دولت پاکستان در امور انجمن ملی المپیک این کشور هشدار داد.

به گزارش 598،سارا علم بیگی: کمیته بین المللی المپیک روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که به برخی مقامات پاکستان به خاطر دخالتهای سیاسی در انجمن المپیک این کشور اخطار داده است.
سخنگوی کمیته بین المللی المپیک در یک بیانیه که به صورت نامه الکترونیکی به خبرگزاری فرانسه ارسال شده، گفته است: « کمیته بین المللی المپیک به حمایتش از انجمن المپیک پاکستان که اعضایش سال گذشته به صورت دموکراتیک انتخاب شده اند، ادامه خواهد داد. کمیته بین المللی المپیک تلاش حال حاضر تعدادی از افراد و سازمانهایی که سعی در بی ثبات کردن انجمن المپیک پاکستان را دارند محکوم می کند، چرا که این اقدامات تهدیدی برای منافع جنبش المپیک و ورزشکارانش در پاکستان است.»
انجمن المپیک پاکستان و سازمان دولتی "انجمن ورزش پاکستان" به تازگی به دلیل دخالتهای سیاسی دچار تنش شده اند. کمیته بین المللی المپیک از انجمن المپیک پاکستان و مقامات دولتی پاکستانی دعوت کرده است تا در نشستی در تاریخ 15 فوریه در مقر کمیته بین المللی در سوئیس حاضر شوند.
سخنگوی کمیته بین المللی المپیک گفت که هدف این جلسه بررسی وضعیت و پیدا کردن یک راه حل معقول و منطقی است تا طی آن دولت پاکستان به طور کامل به استقلال انجمن المپیک پاکستان و دیگر سازمانهای ورزشی متعلق به جنبش المپیک در پاکستان احترام بگذارد.
کمیته بین المللی المپیک در 4 دسامبر سال گذشته کمیته ملی المپیک هند را تعلیق کرد، چرا که اخطارهای مکرر کمیته بین المللی را نادیده گرفته بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها