کد خبر: ۱۱۲۷۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
آقای لاهوتی خیلی شوخی می‌کرد. می‌گفت: آقای هاشمی با صوت بخوان من دارم کیف می‌کنم. آقای هاشمی هم مقید بود که قرآن را با صوت بخواند واقعا هم که صدایش خوب نبود.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، آیت‌الله مهدوی کنی از جمله زندانیان سیاسی قبل از انقلاب است که سالهای جوانی‌اش را در راه مبارزه علیه رژیم طاغوت سپری کرد. ایشان با افراد مختلفی از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آقای لاهوتی در زندان مدتی را سپری کرد. 

یکی از خاطرات آیت‌الله مهدوی کنی به ماجرای زندانی شدنش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برمی‌گردد. سال 1353 وی به همراه آیت‌الله طالقانی، هاشمی، لاهوتی به جرم کمک مالی به مجاهدین دستگیر و متحمل شکنجه‌های زیادی شدند. 

آیت‌الله مهدوی کنی در قسمتی از خاطرات آن روزهای دستگیری درباره‌ی صدای قرائت قرآن هاشمی رفسنجانی می‌گوید: صبح‌ها وقتی آقای هاشمی نماز می‌خواندند- مقید بودند که هر روز قرآن بخوانند- نمی‌گویم صدای آقای هاشمی خیلی بد بود ولی هیچ خوب نبود. آقای لاهوتی خیلی شوخی می‌کرد. می‌گفت: آقای هاشمی با صوت بخوان من دارم کیف می‌کنم. آقای هاشمی هم مقید بود که قرآن را با صوت بخواند واقعا هم که صدایش خوب نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
قابل توجه کسانی که میگند وضع مالی هاشمی قبل از انقلاب خوب نبود 598 تو هم توجه کن که دیگه .... البته در همین جا هم منظور 598 مسخره کردن هاشمی بوده اما ناخواسته برخی از مسائل هاشمی روشن شده که به نوعی به ضرر مغرضین و فحاشان تمام شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها