کد خبر: ۱۱۲۶۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی ˈ بشارت به یک شهروند هزاره سومˈ در حالی در سالن رسانه های گروهی جشنواره فیلم فجر برگزار شد که گلایه هنگامه قاضیانی بازیگر و هادی کریمی کارگردان این فیلم از رفتار اصحاب رسانه هنگام پخش فیلم از نکات جالب توجه آن بود.
به گزارش 598 به نقل از ایرنا، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی ˈ بشارت به یک شهروند هزاره سومˈ در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد و با حضور محمد هادی کریمی کارگردان، علی لدنی تهیه کننده، یلدا جبلی تدوینگر و هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، خاطره اسدی و امیرحسین آرمان به عنوان بازیگران این فیلم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی بشارت به یک شهروند هزاره سوم، بدون هیچ حاشیه خاصی در حال برگزای و رو به اتمام بود که قاضیانی بازیگر فیلم یاد شده از رفتار صورت گرفته هنگام پخش این فیلم مبنی بر سوت و کف تماشاگران در سالن رسانه های گروهی جشنواره فیلم فجر، گلایه کرد.

بازیگر فیلم سینمایی ˈبشارت به یک شهروند هزاره سومˈ با بیان اینکه گلایه کردن را دوست ندارم گفت: هنگام تماشای این فیلم در سینماهای داخل شهر، فضای بسیار خوبی را تجربه کردم و با وجود اینکه قبل از تماشای فیلم حال خوبی نداشتم اما بعد از تماشای آن، انرژی خوبی گرفتم به طوری که حدود 40 تا 45 دقیقه در خیابان با مردم درباره فیلم صحبت می کردم.

قاضیانی ادامه داد: ما اصحاب رسانه را دوست داریم و کاش به حرمت بزرگانی همچون حمید فرخ نژاد و نیکی کریمی ، آن اتفاقات هنگام پخش فیلم رخ نمی داد.

وی با بیان اینکه احترام، فرهنگ افراد را نشان می دهد افزود: وقتی در سالن رسانه های گروهی، آن اتفاقات افتاد، از خانم کریمی خجالت کشیدم.

قاضیانی درباره سوت و کف زدن برخی تماشاگران هنگامی که در صحنه ای از فیلم به داخل چاله ای پرت می شود گفت: در آن صحنه من به جای بدل خود قرار گرفتم و امروز گردن و پاهایم با مشکل مواجه شده اند که البته تقصیر شما نیست اما بهتر است یک مقدار احترام گذاشتن به یکدیگر را یاد بگیریم.

این بازیگر سینما ادامه داد: سالن رسانه های گروهی ˈچاله میدانˈ نیست که اینگونه رفتارها رخ می دهد بلکه این سالن مخصوص افراد فرهنگی است.

پس از گلایه های قاضیانی، کریمی کارگردان فیلم سینمایی بشارت یه یک شهروند هزاره سوم نیز با بیان اینکه زیاد دوست ندارم روی اتفاقات رخ داده در هنگام تماشای فیلم تمرکز کنم گفت: از اتفاقات رخ داده قبل از شروع فیلم بسیار دلگیر شدم.

وی افزود: در پلان ابتدایی فیلم، زمانی که یکی از بازیگران مشغول آب دادن به گل ها بود، حرکتی توسط یکی از افراد حاضر در سالن رخ داد که در خیابان هم کسی انجام نمی دهد.

کارگردان فیلم سینمایی ˈبشارت به یک شهروند هزاره سومˈ با بیان اینکه نباید اینگونه افراد به سالن رسانه های گروهی وارد شوند گفت: هنگام نمایش پلان یاد شده، یکی از افراد حاضر در سالن ˈ اخ و تفˈ کرد و یک عده نیز وی را تشویق کردند و خندیدند.

وی افزود: دوست ندارم وارد توهم توطئه شوم اما هنوز فیلم شروع نشده و یک عده به بازیگر فیلم که نقش مدرس حوزه را دارد و قرار است درباره رحمت و ایمان صحبت کند، عقده گشایی کرده و اخ و تف می کند.

کریمی با بیان این این فیلم را اعتقاد و اعتماد کامل ساخته است خطاب به خبرنگاران گفت: کاغذ و رسانه در اختیار شماست و می توانید درباره بد یا خوب بودن یک فیلم بنویسد اما این حرکات شایسته نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها