کد خبر: ۱۱۲۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران دلیلی ندارد از راه روشن عزت‌یابی مسلمانان حمایت نکند، گفت که آمریکا به هوش باشد و خود را دریابد که در این توفان انقلاب‌ها بیش از این به شناعت رفتارهای استالینیستی و هیتلری متصف نشود.

به گزارش فارس، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در آغاز جلسه علنی صبح امروز مجلس از تحولات و قیام‌های اخیر کشورهای منطقه سخن به میان آورد و تصریح کرد: این روزها در عرصه قیام‌های ملت‌های تحت ستم شاهد معرکه آرای پرتناقض آمریکا و غرب هستیم.

رئیس مجلس افزود: مشکل اصلی سرگشتگی آمریکا که گاه در بیاناتشان هویدا می‌شود، این است که امروز آمریکا متهم اصلی است که چند دهه با حمایت دست‌نشانده‌های خود عزت ملت‌های مسلمان را لگدمال کرد و حال با فرصت‌طلبی و خشونت می‌خواهد رفتار سبوعانه گذشته خود را توجیه کند.

لاریجانی در ادامه یادآور شد: درست است که امروز خاورمیانه دچار درد زایمان دموکراسی است، اما مشکل این است که آمریکا تلاش می‌کند با خشونت‌خواهی در لیبی و یمن و بحرین، خاورمیانه دچار پدیده سقط جنین شود و تصور می‌کنند با زد و بند سیاسی و به کارگیری زور و فریب در برخی کشورهای منطقه، می‌تواند سبوعیت سیاسی خود را به درگیری ایرانی-عربی سوق دهد.

ملت ایران دلیلی ندارد از راه روشن عزت‌یابی مسلمانان حمایت نکند

رئیس قوه مقننه کشورمان در ادامه سخنانش تأکید کرد: ملت ایران دلیلی ندارد از راه روشن عزت‌یابی مسلمانان حمایت نکند، لذا بهتر است آمریکا به هوش باشد و خود را دریابد که در این توفان انقلاب‌ها بیش از این به شناعت رفتارهای استالینیستی و هیتلری متصف نشود و با تحت فشار قرار دادن عراق در موضوع منافقین، شعار دروغین دفاع از حقوق‌بشر خود را مفتضح نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها