کد خبر: ۱۱۲۴۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
ملي‌پوشان پرسپوليس فرصت خوبي براي استراحت و ريكاوري خواهند داشت تا براي مصاف هفته بيست و پنجم كاملا آماده باشند

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، هر چند هميشه به تشكيل اردوهاي تيم ملي اعتراضاتي وجود داشته و اين بار هم ليست كروش از اين قاعده مستثني نبوده است ولي با وجود اعتراضاتي كه از سوي برخي از مسوولان پرسپوليس و بازيكنان اين تيم به اردوي اخير تيم ملي شد به نظر مي‌رسد سرخپوشان در اين برهه از زمان، بهترين بهره را از تمرين‌هاي تيم ملي و حضور و يا عدم حضور بازيكنانشان در تيم ملي خواهند برد.

 

 شاگردان يحيي گل محمدي در نخستين مصاف بعداز تعطيلي چند روزه مسابقات ليگ برتر بايد به ديدار نفت تهران بروند تيمي كه هفته‌هاي اخير نتايج بسيار خوبي كسب كرده و يك ملي‌پوش هم دارد.

 

 رويارويي با نفت براي سرخپوشان يك فرصت استثنايي به وجود مي‌آورد تا آنها با غلبه بر آن بتوانند خود را به رده‌هاي بالاي جدول نزديك كنند و همانطور كه هواداران اين تيم مشتاق هستند؛ بتوانند حداقل سهميه آسيا را در ليگ برتر كسب نمايند.

 

پرسپوليسي‌ها در شرايطي روبروي نفت قرار خواهند گرفت كه دو گروه بازيكن در اختيار يحيي گل محمدي خواهد بود، گروه اول كه در بيشتر بازي‌هاي پرسپوليس حضور داشتند؛ كساني هستند كه در روزهاي گذشته در اختيار تيم ملي بودند و اتفاقا تمرين‌هاي بسيار خوبي را سپري كردند و با انگيزه بيشتري به تيم باشگاهي خود خواهند پيوست.

 

حسين ماهيني، سيدجلال حسيني، مهرداد پولادي و غلامرضا رضايي چهار ملي‌پوش پرسپوليس در اردوي اخير تيم ملي بودند كه براي رويارويي با نفت هم نفرات اصلي تيمشان را تشكيل خواهند داد.

 

 دو نماينده فيكس تركيب تيم ملي و دو بازيكن ديگر هم از روي نيمكت نظاره‌گر شروع بازي ايران و لبنان بودند. در هر صورت با توجه به اينكه بازي پرسپوليس و نفت روز شنبه و در تهران برگزار خواهد شد ملي‌پوشان پرسپوليس فرصت خوبي براي استراحت و ريكاوري خواهند داشت تا براي مصاف هفته بيست و پنجم كاملا آماده باشند.

 

گروه دوم هم بازيكناني هستند كه با وجود عدم حضور در اردوي اخير تيم ملي، مدعي بودند كه مي‌بايست به تيم ملي دعوت مي‌شدند و حالا همين مساله باعث شده تا آنها انگيزه مضاعفي براي ديدار پيش روي پرسپوليس داشته باشند.

 

محمد نوري، محسن بنگر، كريم انصاري‌فرد، هادي نوروزي، رضا حقيقي و محمد قاضي شش بازيكن سرخ‌پوشي هستند كه نه تنها در اكثر اردوهاي تيم ملي حضور داشتند بلكه حتي فكرش را هم نمي‌كردند كه براي رويارويي با لبنان اسمشان در ليست كروش نباشد.

 

 اين مساله به خودي خود، از اين بازيكنان براي پرسپوليسي كه بايد به مصاف تيم پنجم جدول برود، اسلحه‌اي خواهد ساخت كه اين تيم را در هفته بيست و پنجم از پيش رو بردارند. پرسپوليس نتيجه هفته بيست و پنجم را با اين شش بازيكن و چهار ملي‌پوش خود رقم خواهد زد و البته با داشتن سنگرباني مثل نيلسون، دروازه مطمئني هم خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها