کد خبر: ۱۱۲۴۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
هافبک تیم استقلال گفت: «من پسر قلعه نويی نیستم و او به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ عباس محمدرضایی درباره اینکه گفته می شود او پسر قلعه نويی و بازیکن مورد علاقه وی است، اظهارداشت: «من که چنین چیزی نشنیده ام. سرمربی تیم ما همه بازیکنان را به یک چشم نگاه می کند و بین بازیکنان فرق قایل نمی شود. هر کسی که بتواند خوب باشد و نظر قلعه نویی را جلب کند در ترکیب اصلی به میدان می رود. اگر هم قلعه نویی به من اعتقاد دارد و سبک بازی من را می پسندد باعث افتخار من است. امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانم جواب اعتماد قلعه نویی را بدهم.»


وي افزود: «در بازی دوستانه ای که استقلال مقابل پیکان داشت توانستیم به اهداف مورد نظر سرمربی تیم دست پیدا کنیم. با اینکه ملی پوشان نبودند اما این بازی محک خوبی برایمان بود و امیدوارم نتیجه مثبت آن را در دیدار مقابل راه آهن بینیم.»


محمدرضایی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: «اگر مشکلات مالی استقلال زودتر حل شود بازیکنان با آرامش بیشتری می توانند در زمین بازی حاضر شوند. من مبلغ کمی را از در نیم فصل اول از فجرسپاسی گرفتم و در استقلال هم دریافتی کمی داشتم به همین دلیل از مسئولان استقلال خواهش می کنم فکری به حال مشکلات مالی بازیکنان کنند. آنها باید از بازیکنان حمایت کنند تا بتوانیم با آرامش در زمین بازی کنیم.»


وی با اشاره به دیدار استقلال و راه آهن ادامه داد: «یکی از بازی های سختی که داریم دیدار با راه آهن است. دایی در هر تیمی باشد به آن تیم شخصیت می دهد. امیدوار با تدابیر قلعه نویی بتوانیم در این دیدار پیروز شویم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها