کد خبر: ۱۱۲۴۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: «پیروزی پرگل مقابل لبنان در دیدارهای آینده به ما کمک خواهد کرد.»

* جباری: این برد در دیدارهای آینده به ما کمک خواهد کرد


مجتبی جباری گفت: «بچه‌ها با انگیزه ظاهر شدند و از همان ابتدای بازی فشار زیادی به لبنان وارد کردیم و اجازه ندادیم بازی خودشان را انجام دهند.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی چنین برد پرگلی را می‌کرد، گفت: «به دنبال پیروزی و نمایش خوب بودیم اما خوشبختانه بعد از گل اول گره کار باز شد و در نیمه دوم موفق به زدن گل‌های بیشتری شدیم.»


جباری تصریح کرد: «اگر در دیدارهای خانگی زود به گل برسیم می‌توانیم راحت‌تر پیروز شویم، این برد در بازی‌های آینده به ما کمک خواهد کرد.»


بازیکن تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: «با این نتیجه نشان دادیم توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم و امیدوارم بعد از این نتایج بهتری بگیریم.»


* شجاعی: نشان دادیم که شکست گذشته یک اتفاق بود


مسعود شجاعی عنوان کرد: «ما باید تلاش کنیم و اعتماد به نفس خود را به دست آوریم تا در کره جنوبی این تیم را شکست دهیم. در این دیدار بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نشان دادیم که باخت گذشته یک اتفاق بوده است.»


وی ادامه داد: «بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و توانایی تیم ایران هم اینگونه است باید در همه بازی‌ها به همین شکل ظاهر شویم. ما در ابتدا تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم تا مردم لذت ببرند و بعد بخواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم.»


وی در مورد عملکردش در دیدار امروز تصریح کرد: «در این مورد باید سرمربی تیم نظر بدهد، خوشحال بودم که توانستیم در این بازی به برتری دست یابیم. سعی می‌کنم که در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به برتری دست یابیم.»


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تبانی دو تیم لبنان و قطر یادآور شد: «از این موضوع اطلاعی ندارم اما امیدوارم که درست نباشد زیرا روح فوتبال پاک زیر سؤال می‌رود.»


شجاعی در پاسخ به اين سؤال که آیا شرایط خوبی در اسپانیا ندارد، گفت: «زمانی که بازیکن نمی‌تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد شرایط خوبی ندارد. امیدوارم در بازی‌های آینده در ترکیب تیم اوساسونا قرار بگیرم. مشکل من شخصی نیست بلکه مشکل بازی نکردنم وجود دارد.»


* احمدی: مشکلی با دانیال داوری ندارم


رحمان احمدی در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: «من به اردو آمدم و با تشخیص سرمربی تیم در ترکیب قرار گرفتم. تمام تلاش خود را هم انجام دادم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.»


وی در مورد اینکه آیا امیدوار است در بازی‌های مهمتر در دور مقدماتی جام‌جهانی در ترکیب قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: «من دروازه‌بان با تجربه‌ای هستم و اگرچه بازی‌های ملی کمی داشتم اما در مسابقات آسیایی بازی کردم و تجربه کافی دارم.»


دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مورد حضور دانیال داوری افزود: «من با حضور او مشکلی ندارم.»


* حقیقی: حضور دانیال داوری به من مربوط نمی‌شود


علیرضا حقیقی در مورد نیمکت‌نشینی و عدم حضورش در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: «فکر می‌کنم اول از همه خدا باید بخواهد که در ترکیب قرار بگیریم و بعد هم نظر سرمربی تیم ملی است. من هم به آن احترام می‌گذارم و صحبتی ندارم.»


وی در مورد حضور دانیال داوری در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: «این موضوع به من ارتباطی ندارد، به عنوان بازیکن کار خود را انجام می‌دهم و کادر فنی در این مورد نظر خود را خواهد داد.»


دروازه‌بان تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه در مورد نیمکت‌نشینی‌اش تصریح کرد: «همانطور که قبلاً هم گفتم لیگ روسیه همانند آسیا نیست، کار خیلی سختی در آنجا دارم و برای نشان دادن خود نیاز به زمان خواهم داشت.»


* حسینی: فکر نمی‌کردیم این نتیجه را کسب کنیم


سید جلال حسینی عنوان کرد: «خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.»


وی ادامه داد: «لبنان در دفاع خوب عمل می‌کند و احتمال داشت که در ضد حملات بتواند به گل دست یابد اما بازیکنان از دقیقه یک پرقدرت بازی کردند و توانستیم به یک پیروزی خوب دست یابیم.»


مدافع تیم ملی فوتبال در مورد اینکه در دور برگشت رقابت‌ها به دنبال کسب پیروزی‌های پرگل هستند تا تفاضل گل خود را افزایش دهند، گفت: «نمی‌شود به این فکر بود که به پیروزی پرگل دست یابیم. فکر نمی‌کردیم که در این دیدار این نتیجه را کسب کنیم. به هر حال باید از موقعیت‌های خود استفاده کنیم تا بتوانیم در بازی‌ها به برتری دست یابیم.»


* پولادی: باید در بازی‌های خرداد برنده باشیم


‌مهرداد پولادی گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که دل مردم را شاد کرده‌ایم. در دیدار گذشته برابر لبنان شکست خورده بودیم و توانستیم در این دیدار به خوبی آن نتیجه را جبران کنیم.»


وی درباره بازی‌های آینده تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی و اهمیت گل‌های به ثمر رسانده خاطرنشان کرد: «در خرداد ماه سه بازی حساس داریم که باید برنده از میدان خارج شویم. جای هیچگونه اشتباهی وجود ندارد.»


* منتظری: نشان دادیم شکست گذشته حادثه بود


پژمان منتظری عنوان کرد: «متأسفانه در دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی بدشانس بودیم اما خوشحالم که توانستیم در این دیدار آن نتیجه را جبران کنیم و نشان بدهیم که آن شکست فقط یک حادثه بوده است، شایستگی خود را به خوبی به نمایش گذاشته‌ایم.»


* نصرتی: فکر برد را می کردم اما نه با این نتیجه


محمد نصرتی اظهار داشت: «بازی خوبی بود و خوشحالم با این نتیجه توانستیم به پیروزی برسیم و گام اول را در این بازی ها محکم برداریم.»


وی درباره اینکه آیا تصور می کرد ایران با این نتیجه به پیروزی برسد گفت: «فکر برد را می کردم اما نه با این نتیجه.»


نصرتی افزود: «حالا همه به این نتیحه می رسند بازی که در بیروت به لبنان باختیم یک اتفاق بود و شایستگی فوتبال ما بالاتر از این هاست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها