کد خبر: ۱۱۲۲۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: پیروزی پرگل مقابل لبنان در دیدارهای آینده به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی جباری پس از پیروزی 5 بر صفر ایران مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: بچه‌ها با انگیزه ظاهر شدند و از همان ابتدای بازی فشار زیادی به لبنان وارد کردیم و اجازه ندادیم بازی خودشان را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی چنین برد پرگلی را می‌کرد، گفت: به دنبال پیروزی و نمایش خوب بودیم اما خوشبختانه بعد از گل اول گره کار باز شد و در نیمه دوم موفق به زدن گل‌های بیشتری شدیم.

جباری تصریح کرد: اگر در دیدارهای خانگی زود به گل برسیم می‌توانیم راحت‌تر پیروز شویم، این برد در بازی‌های آینده به ما کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: با این نتیجه نشان دادیم توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم و امیدوارم بعد از این نتایج بهتری بگیریم.

جباری همچنین عنوان کرد: ای کاش در دیدار گذشته برابر لبنان نتیجه بهتری کسب می‌کردیم. به هر حال در این دیدار بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی پرگل دست یابیم.

وی در مورد اینکه این بازی یک دیدار دوستانه تلقی می‌شد تا برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شویم، خاطرنشان کرد: ما سه بازی مهم در خرداد ماه داریم که برای آن مسابقات آماده می‌شویم. همانطور که گفتید این دیدارها می‌تواند شرایط را برای آماده‌سازی ما مهیا کند تا در مسابقات مقدماتی جام‌ جهانی عملکرد بهتری داشته باشیم و ایده‌آل بازی کنیم.

هافبک تیم ملی در مورد حمایت تماشاگران تصریح کرد: همیشه تماشاگران از ما حمایت می‌کنند و تا آخرین لحظه نباید نا امید شوند، صعود به جام جهانی به نفع فوتبال کشور است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به این مسابقات راه یابیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها