کد خبر: ۱۱۲۱۳۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
صادقیان که اصالتا تبریزی است در مورد حرکت محسن مسلمان می‌گوید: « بعد از بازی هم طرفداران به من زنگ زدند و گفتند چرا تو به مسلمان چیزی نگفتی؟
سايت گل- پیام صادقیان از جمله بازیکنان موثر ذوب‌آهن محسوب می‌شود که در ۲۰ سالگی حضور در تیم ملی بزرگسالان را هم تجربه کرده.
صادقیان درباره شرایط این روزهای ذوب‌آهن می‌گوید: «بعد از استراحتی که داشتیم الان دو سه جلسه است که تمرین می‌کنیم. این تمرینات فوق‌العاده شاداب بود و تلفیقی بود از شادی در کنار کارهای تاکتیکی. آقا فرهاد کلا اعتقاد دارد که تمرین باید شاداب باشد. ضمن این‌که از نظر فنی هم فوق‌العاده است. واقعا خوش‌شانس بودم که در ۲۰ سالگی با او کار می‌کنم. شنیده بودم می‌گفتند اگر به پست فرهاد کاظمی یا فیروز کریمی بخورید فوتبال یاد می‌گیرید اما نمی‌دانستم تا این حد واقعیت دارد.
 آقافرهاد واقعا به من یکی فوتبال یاد می‌دهد و البته ریزه‌کاری‌ها را هم به من می‌آموزد.»
 صادقیان صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «او می‌گوید چطور شوت بزنم یا مثلا در کناره‌ها چه کاری انجام بدهم. آقافرهاد به صدم ثانیه هم فکر می‌کند. به من می‌گوید وقتی داخل ۱۸ قدم هستی اصلا بالا را نگاه نکن و چشم بسته شوت بزن. می‌گوید تا سرت را بالا بگیری مدافعان حریف توپت را می‌زنند. من با خیلی از مربیان کار کرده‌ام. منصور ابراهیم‌زاده هم از نظر فنی فوق‌العاده بود اما فکر مي‌کنم کاظمی فنی‌ترین مربی ایران است. نه چون الان مربی‌ام است این را بگویم، خیلی‌ها چنین نظری دارند و می‌گویند آقافرهاد عالی است. ۹۵ درصد ایران می‌گویند فرهاد کاظمی از نظر فنی عالی است. او برای هر بازی برنامه خاص خودش را دارد.»
صادقیان درباره این‌که چرا با کاظمی ذوب‌آهن نتیجه نمی‌گیرد می‌گوید: «فقط و فقط بدشانسی می‌آوریم. بازی با تراکتور دو گل خودم نزدم. بازی با نفت را هم که دیگر همه دیدند. بازی کلا دست ما بود اما بدشانسی آوردیم واقعا. البته ۱۰ بازی مانده و ما مطمئنا می‌آییم بالا و از پایین جدول جدا می‌شویم.»
صادقیان که اصالتا تبریزی است در مورد حرکت محسن مسلمان می‌گوید: «چون در تبریز بازی کردم هواداران خیلی مرا دوست دارند. بعد از بازی هم طرفداران به من زنگ زدند و گفتند چرا تو به مسلمان چیزی نگفتی؟ من هم با محسن حرف زدم و فهمیدم که واقعا منظوری نداشته. هواداران بد برداشت کردند و حالا هم اگر اشتباه شده من از همشهری‌هایم عذر می‌خواهم. محسن پسری نیست که با منظور این کار را انجام دهد. این حرکت را قبلا هم انجام می‌داده و خودش هم از تبریزی‌ها معذرت‌خواهی کرد. من می‌دانم که مسلمان منظوری نداشت و به همین خاطر از مردم تبریز می‌خواهم که به دل نگیرند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها