کد خبر: ۱۱۲۰۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
اکثر سایت‌های دولتی سازمان‌ها با هزینه مبالغ هنگفت از بیت‌المال به اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع به ارباب رجوع اقدام نمی‌کنند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از آفتاب ری، در حالی که فلسفه ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌های دولتی ایجاد ارتباط بین ارباب رجوع و مردم و اطلاع‌رسانی برای متقاضیان خدمات از آن سازمان است اما در یک حرکت غیرحرفه‌ای روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران از زیر مجموعه‌های وزرات امور اقتصادی و دارایی 4 خبر صفحه اصلی این سایت دولتی به خبرهای مختلف بهروز علی‌شیری رئیس این سازمان همراه با عکس وی اختصاص داده است.

 

سازمان سرمایه‌گذاری که مأموریت جلب و مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در ایران را دارد باید زمینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران خارجی در ایران را که بسیار بکر است به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری نفت و انرژی و صنعت را به متقاضیان سرمایه‌گذاری خارجی در ایران معرفی کند اما این سایت که با هزینه بیت‌المال راه‌اندازی شده ظاهراً دغدغه‌ای غیر از معرفی رئیس سازمان به اشکال مختلف ندارد.

البته ناگفته نماند که اکثر سایت‌های دولتی سازمان‌ها وضعیت مشابهی داشته و علی‌رغم مخارج هنگفت از بیت المال به اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع به ارباب رجوع اقدام نمی‌کنند در حالی که یکی از سیاست‌های قانون مدیریت خدمات کشوری ایجاد مدیریت الکترونیک و پایگاه اطلاع‌رسانی به مردم برای مراجعه کمتر مردم به ادارات و نیز ایجاد عدالت در برخورداری از امکانات و تسهیلات دولتی تأکید شده است اما بسیاری از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی به پایگاه اطلاع‌نرسانی تبدیل شده و خبرهای آ‌نها مربوط به حداقل چند ماه قبل است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
بد نیست یه سری هم به آموزش و پرورش بزنید، در یک هفته نامه سه برگی خودم شمردم 20 عکس وزیر چاپ شده بود، فکر کردم آلبوم عکسشه!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها