کد خبر: ۱۱۱۹۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
پرسپوليسي‌ها تا اينجاي ليگ با 40 كارت زرد و يك كارت قرمز بعد از آلومينيوم هرمزگان و استقلال در رده سوم جدول خشن‌ها قرار دارند كه در نوع خود جالب به نظر مي‌رسد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -– با آماري كه سايت فدراسيون ديروز منتشر كرد مشخص شد مهرداد پولادي خشن‌ترين بازيكن پرسپوليس است. پولادي كه در هافبك تدافعي بازي‌هاي درگيرانه و فيزيكي زيادي انجام داده بود تاكنون 6 بار كارت زرد و يك كارت قرمز گرفته كه در نوع خود جالب است.
 بعد از پولادي، طبيعي است كه نفر دوم يك مدافع باشد و البته حواس‌ها به سمت محسن بنگر مي‌رود كه خشونت در ذات فوتبالش ديده مي‌شود. بنگر تا حالا 4 بار كارت زرد گرفته و شايد اگر موقعيتش در تركيب اصلي تيم به خطر نمي‌افتاد الان تعداد اين كارت‌ها بيشتر هم بود. بعد از بنگر، چهار بازيكن تاكنون سه اخطار گرفته‌اند و فعلا خيالشان راحت است كه به اين زودي محروم نخواهند شد. سيدجلال حسيني، كريم انصاري‌فرد، هادي نوروزي و رضا حقيقي 3 بار از داوران كارت زرد گرفته‌اند و محروميتشان را پشت سر گذاشته‌اند.

اما تعداد بازيكناني كه دو بار اخطار گرفته‌اند در تركيب پرسپوليس آنقدر زياد است كه هر هفته احتمال محروم شدن برخي بازيكنان يحيي گل‌محمدي را نگران و مضطرب مي‌كند. هر چند جواد كاظميان از پرسپوليس جدا شده اما به غير از او 6 بازيكن ديگر سرخ‌ها دو اخطاره‌اند و در آستانه محروميت قرار دارند. غلامرضا رضايي، علي كريمي، محمد نوري، حسين ماهيني، مهدي مهدوي‌كيا و عليرضا نورمحمدي بازيكنان دو اخطاره پرسپوليس هستند كه در بازي‌هاي آينده دست به عصا راه مي‌روند و نسبت به درجه حساسيت بازي‌هاي بعدي، اين مساله مي‌تواند در نمايش‌هاي‌شان تاثيرگذار باشد.


از بين بازيكنان يك اخطاره پرسپوليس هم ايمون زايد و سامان آقازماني از جمع پرسپوليسي‌ها جدا شده‌اند اما خانزاده، فشنگچي، معدنچي و قاضي يك اخطاره‌اند. جالب اينكه پرسپوليس از حيث تعداد كارت‌هاي رنگي كه گرفته تيم سوم جدول خشن‌هاست. پرسپوليسي‌ها تا اينجاي ليگ با 40 كارت زرد و يك كارت قرمز بعد از آلومينيوم هرمزگان و استقلال در رده سوم جدول خشن‌ها قرار دارند كه در نوع خود جالب به نظر مي‌رسد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها