کد خبر: ۱۱۱۹۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
مثل ديدار رفت كه همه مي‌گفتند گهر چند گل مي‌خورد اما ما برنده بازي بوديم (داور گل سالم پروين را نگرفت) در اين بازي هم با روحيه به مصاف پرسپوليس مي‌رويم

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- اصول وب‌سایت‌های باشگاه‌ها به حفظ مواضع مدیریتی است اما اگر طرف حساب شما تیم گهر از شهر دورود باشد، ممکن است قاعده دیگری حاکم باشد. مثل مصاحبه دروازه‎بان تيم گهر که گفته است به دروغ‌های باشگاه عادت کرده است!

به گزارش گل، شهرام مهربان که کاپیتان گهر هم هست اميدوار است طبق قولي که «بهره‎بردار» اين تيم داده تا پس‎فردا 20 درصد قرارداد بازيکنان پرداخت شود.

مهربان با اشاره به اين‎که تاکنون فقط 30 درصد از قرارداد بازيکنان گهر پرداخت شده، افزود: از وقتي که آقاي هدايتي آمده فقط 10 درصد از قرارداد را گرفته‎ايم. ايشان به مايلي‎کهن قول داده که تا روز چهارشنبه 20 درصد قرارداد را پرداخت مي‎کند. البته از اين حرف‌‎ها زياد شنيده‎ايم... راستش ديگر به دروغ‎هاي باشگاه‎ها عادت و دلمان را به حرف‎هاي امروز و فردا خوش کرده‎ايم!


مهربان سپس به انتقاد از توپ‌های لیگ برتر می‌پردازد و می‌گوید: معلوم نیست روی چه حسابی با كمپانی تولیدکننده این توپ‌ها قرارداد بسته‌اند. البته این را هم بگویم که توپ‎هايي که اول فصل استفاده مي‎شد به مراتب از اين توپ‎ها بهتر بود. اصلاً نمي‎شود به اين توپ‎ها ضربه زد و توپ‎هاي سري اول و دوم کيفيت بهتري داشتند اما توپ‎هاي زرد خيلي افتضاح هستند و 180 درجه تغيير جهت مي‎دهند.

وي به ديدار بعدي گهر با پرسپوليس اشاره کرد و گفت: سعي مي‎کنم گل نخورم و براي بقا بايد مقابل پرسپوليس امتياز بگيريم. به هيچ‎وجه از پيش بازنده نيستيم و مثل ديدار رفت که همه مي‎گفتند گهر چند گل مي‎خورد اما ما برنده بازي بوديم (داور گل سالم پروين را نگرفت) در اين بازي هم با روحيه به مصاف پرسپوليس مي‎رويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها