کد خبر: ۱۱۱۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، "کلود گیان" وزیر کشور فرانسه اعلام کرد به زودی قانونی در کشورش اجرایی می شود که مانع از خواندن نماز در خیابانها و اماکن عمومی توسط مسلمانان شود.

المختصر گزارش داد: وزیر کشور فرانسه که مسئولیت اشراف بر ادیان این کشور را دارد گفت" سعی دارد تا با ممنوعیت کامل اقامه نماز در اماکن عمومی و خیابانها به کار خود ادامه دهد."

بر اساس این گزارش وی در ادامه گفت: ما همیشه سعی داریم تا آزادی ادیان و آزادی افراد در کشومان به نحو احسن اجرا شود(!) اما زدن روبنده و یا خواندن نماز در اماکن عمومی و حتی ذبح حیوانات توسط مسلمانان اینها همه برای امنیت عمومی ضرر دارد و ممنوعیتشان در فرانسه بسیار به جا می باشد!

گفتنی است بنابر گزارشها  از روز دوشنبه هفته پیش قانون ممنوعیت پوشیدن حجاب روبنده نیز در اماکن عمومی فرانسه که یکی از بزرگترین مدعیان حقوق بشر و آزادی ادیان است، اجرایی شد تا فرانسه اولین کشور اروپایی باشد که این قانون اسلام ستیزانه را به اجرا می گذارد.

این قانون اسلام ستیز و جنجالی در (11/ اکتبر /2010) تصویب شد و بر اساس آن هر زنی که در اماکن عمومی مانند پارک ها و یا مجتمع های تجاری و حتی خیابان ها و مترو اقدام به زدن روبنده به صورت خود کند 150 یورو جریمه می شود ولی نیروهای پلیس حق ندارند که روبنده را از صورتش بردارند.

به موجب این قانون هر مردی که همسر و یا خواهرش را وادار به پوشیدن حجاب اسلامی کند به حداقل یک سال زندان و پرداخت جریمه 30 هزار یورویی محکوم می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها