کد خبر: ۱۱۱۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
شاید جالب باشد بدانید، علی‌اصغر سبحانی، پیش از آن‌که با فیلم مستند ظهور نزدیک است، این بحث جنجالی را در سطح کشور راه بیندازد، در محله نیروگاه قم، برخی او را به عنوان فردی افراطی با چنین دیدگاه‌هایی می‌شناختند.

به گزارش مشرق، هفته‌نامه پنجره گفتگو مفصلی را با کارگردان این مستند انجام داده است.

برخی از نکات این مصاحبه به شرح ذیل است:

در آن روزها، نیز گپ و گفتی با هم داشتیم که برای من قانع‌کننده نبود. چنان ‌که امروز نیز بر همین باورم؛ البته او بر این باور است که اشتباهاتی در فیلم وجود داشته و اگر امکان بازنگری باشد، آنها را درست می‌کند.

مثلا می‌گوید، همه این شخصیت‌ها، احتمالی هستند، ولی متأسفانه، تیر از کمان در رفته و این فیلم در تیراژ گسترده، دست به دست شده و اثرات مخرب خود را هم گذاشته، چنان که هم اکنون افزون بر برخی مراجع ـ که خواستار برخورد با چنین کارهایی شده‌اند ـ محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور نیز از برخورد قضایی با سازنده این مستند خبر داده است.

* در نشریه پنجره، نقد آقای توکلی را دیدم، ولی گویا فیلم را ندیده است. او نوشته است این‌که مستند می‌گوید عبدالله، دجال است، اشتباه بوده، در صورتی که ما اصلا عبدالله را دجال معرفی نکردیم، برخی تحت جوسازی‌های تخریبی قرار گرفته‌اند.

* بخش نظریات سایت‌ها آزاد است؛ افراد گوناگونی نظر می‌گذارند که گاه، تند است حتی علیه ما. افرادی آمده‌اند این نظریات را از سایت پرینت گرفته‌ و به علما نشان داده اند و گفته‌اند که این نظرات ماست و گفته‌اند که اینها چند میلیارد هزینه گذاشته و میلیونی سی‌دی منتشر کرده‌اند.

* آقای احمدی‌نژاد مستند را رد نکردند و فقط گفته‌اند، چه کسی گفته که من شعیب بن صالح هستم؟ ما هم این مهم را پرسشی و احتمالی مطرح کردیم.

* برخی می‌گویند، این فیلم میلیونی تکثیر شده و هزینه سنگینی صرف این کار شده و ما می‌گوییم: بله میلیونی تکثیر شده، اما توسط مردم و این تشنگی مردم بود. خودجوش به شوق آمدند، ولی عده‌ای سیاسی که با عینک سیاسی می‌بینند، جنجال به پا می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها