کد خبر: ۱۱۱۷۵۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
او فصل قبل در هفته‌های ابتدایی ۸ گل زد و به صدر جدول گلزنان رسید اما برای مدتی طولانی افت کرد و گل نزد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- با شروع نیم فصل دوم، استقلال دو خرید عمده برای خط حمله‌اش انجام داد که باتوجه به شهرت و آوازه نفرات مد نظرکادر فنی این تیم سر و صدای زیادی به پا نکرد. آبی‌ها در ازای از دست دادن امین منوچهری، ایمان موسوی و فرزاد حاتمی را به خدمت گرفتند تا بلکه مشکلات گلزنی‌شان حل‌وفصل شود.

در این میان هر دو مهاجم جدید با نمایشی خیره‌کننده کار خود را با گلزنی شروع کردند که این اتفاق در خصوص فرزاد حاتمی ادامه داشت و او به پیراهن تیم ملی هم رسید اما ایمان موسوی مثل یک نسیم زودگذر بود که آمد، وزید و رفت تا ذهنیت‌های قبلی درباره زود افت کردنش را با دست خود به واقعیت گره بزند.


قبل از این موسوی در ترکیب نفت تهران تا آستانه رسیدن به کاراکتر یک گلزن خبره و کارآمد پیش رفته بود. او فصل قبل در هفته‌های ابتدایی ۸ گل زد و به صدر جدول گلزنان رسید اما برای مدتی طولانی افت کرد و گل نزد. زمانی که موسوی به استقلال پیوست و دو گل حساس هم به ثمر رساند باز این ذهنیت در مورد او به وجود آمد که موسوی مثل شعله‌ای است که زود گُر می‌گیرد اما خیلی زود هم خاموش می‌شود و نباید منتظر استمرار او در گلزنی و نمایش‌های خوبش بود.

این گمانه‌زنی‌ها البته خیلی زود درست از آب در آمد و موسوی به یک نیمکت‌نشین محض در استقلال تبدیل شد تا هوادارانی که به او دل نبسته بودند به پیش‌بینی درست خود آفرین بگویند. نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی هم چندان نظر مساعدی نسبت به موسوی ندارد و حتی برای فصل آینده هم او را نمی‌خواهد تا شرایط برای این مهاجم اهل گچساران چندان مناسب به نظر نرسد.

با این حال باید منتظر بود و دید در صورت بازی کردن موسوی در ادامه بازی‌های استقلال او چقدر می‌تواند از فرصتی که در اختیارش قرار داده‌اند استفاده کند و نظر آنهایی که می‌گویند «او همیشه عالی شروع می‌کند اما زود به دوره افت می‌رسد» را تغییر دهد. هر چند حالا با بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و میزان محبوبیت او و البته در نظر گرفتن اینکه او هفته به هفته آماده‌تر خواهد شد موسوی برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم کار بسیار دشواری دارد و باید منتظر بماند که برهانی و حاتمی گل نزنند، مجیدی بازی نکند (که محال است) و البته سیاوش اکبرپور آنقدر خوب نباشد که به ترکیب برسد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها