کد خبر: ۱۱۱۷۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
ظاهرا درج مطالبی از این جلسه در یکی از روزنامه‌ها باعث ناراحتی قلعه‌نویی شده

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- مواجهه امیر قلعه‌نویی با گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در برنامه نود هفته قبل به اوج خود رسید روز گذشته با جلسه‌ای که در محل انجمن ورزشی‌نویسان برگزار شد پایانی نسبتا خوش داشت. به نوعی که می‌شد حدس زد سرمربی استقلال حداقل تا مدتی سیبل انتقاد‌ها قرار نخواهد گرفت و آتشی که هفته قبل بلند شده بود خیلی زود به خاکستر می‌نشیند.

با این حال گفته می‌شود یکی از اتفاقات بعد از این جلسه منجر به ناراحتی امیر قلعه‌نویی شده به‌طوری که شاید منجر به تصمیم تازه‌ای از سوی او شود. ظاهرا یکی از تصمیم‌گیری‌های جلسه روز گذشته این بوده که هیچ حرفی از جلسه و صحبت‌هایی که بین حاضرین رد و بدل شده به روزنامه‌ها و سایت‌های خبری راه پیدا نکند اما ظاهرا درج مطالبی از این جلسه در یکی از روزنامه‌ها باعث ناراحتی قلعه‌نویی شده تا جایی که او تصمیم گرفته از این به بعد در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی‌های تیمش شرکت نکند و شاید این تصمیمش را عملی کند.

البته قلعه‌نویی کلا علاقه‌ای به کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی ندارد و همواره این نکته را گفته اما ناراحتی او از بازتاب یافتن حرف‌های رد و بدل شده در جلسه‌اش با خبرنگاران بهانه مناسبی دستش داده تا کنفرانس‌های خبری را تحریم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها