کد خبر: ۱۱۱۶۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «ما طي چند روز گذشته اصلا تمرين نداشتيم که مهدوي كيا بخواهد اخم کند يا حوصله تمرين نداشته باشد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اعلام اسامي تيم‌ملي و نيز کم گل زدن پرسپوليس در چند بازي اخير باعث شد تا با يحيي گل‌محمدي که تيمش در اردوي کردان است، گفتگويي انجام دهيم.


* کي‌روش با ژوزه مشکل داشت با اين حال هميشه بين 8 يا 9 نفر از پرسپوليس بازيکن به تيم‌ملي دعوت مي‌کرد در حالي که از پرسپوليس شما 4 بازيکن دعوت شده‌!


- در اين مورد من نبايد جواب بدهم بلکه کسي کي‌روش بايد جوابگو باشد. من از جو و روابط را من تيم‌ملي خبر ندارم. البته يکسري ابهامات در خصوص دعوت از بازيکنان پرسپوليس وجود دارد که آقاي رويانيان هم صحبت‌هاي لازم را انجام داد ولي با تمام اين اوصاف به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم.


* قلعه‌نويي به راحتي خودش را به کي‌روش تحميل کرده، شما قصد نداريد به کادرفني تيم‌ملي نزديک شويد؟


- من احتياجي به اين کارها ندارم و اصلا هم نمي‌خواهم به اين مسائل فکر کنم. هر کسي پاسخگوي اعمال خودش است. من احتياجي به نزديک شدن به کادر تيم‌ملي و اين جور کارها ندارم.


* چرا پشت حقيقي، نوري و انصاري‌فرد در نيامديد؟


- من کاري نمي‌توانم انجام دهم. تنها کاري که مي‌توانستم انجام دهم اين بود که نظرم را بگويم و در اين خصوص صحبت‌هايم را هم کردم.


* مثلا زمان جام‌جهاني 2002 کره و ژاپن مرحوم ناصر حجازي در خصوص رحمان رضايي با بلاژويچ صحبت کرد و پشت او درآمد تا به تيم‌ملي دعوت شود؟


- آن موقع قضيه رحمان فرق مي‌کرد. بلاژويچ تازه آمد بود ايران اما الان کي‌روش 2 سالي مي‌شود که ايران است. او خصوصيات تمام بازيکنان را مي‌داند و اين 3 بازيکن قبلا در تيم‌ملي بوده‌اند. من مطمئن هستم که اين بچه‌ها در اردوهاي بعدي دعوت مي‌شوند. اين که اين‌ها دعوت نشدند دليل بر بد بودنشان نيست. الان کي‌‌روش تشخيص داده نباشند.


* اين عدم دعوت باعث نمي‌شود بازيکنانتان با افت روحيه و مسائل فني روبه‌رو شوند؟


- مطمئن باشيد اين عدم دعوت تاثير منفي نمي‌گذارد. اتفاقا امروز بچه‌ها با انگيزه بالا تمرين مي‌کردند. اين‌ها حرفه‌اي هستند و اين مسائل خللي در کارشان ايجاد نمي‌کند.


* چرا چند روزي است مهدوي‌کيا اخم مي‌کند و آن شور گذشته را در تمرينات ندارد؟


- ما طي چند روز گذشته اصلا تمرين نداشتيم که مهدوي كيا بخواهد اخم کند يا حوصله تمرين نداشته باشد. من نمي‌دانم اين حرف‌هارا چرا درمي‌آورند! مهدي عاشق پرسپوليس است علاوه بر آن از دوست‌هاي خوب من به شمار مي‌رود. مطمئن باشيد اين حرف‌ها شايعه است.


* آمار گل‌هاي زده شما دوباره افت کرده است. چرا؟


- متاسفانه در چند بازي اخير بچه‌ها بي‌دقت بودند ضربات آخر را خوب نمي‌زدند. اين مسئله فقط به مهاجمان مربوط نمي‌شود بلکه هافبک‌ها و مدافعان هم اينگونه بودند.


نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها