کد خبر: ۱۱۱۶۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
استاندار زنجان گفت: ارسال موجود زنده به فضا در جهان غوغا به راه انداخت.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رئوفی‏نژاد در جمع مردم ابهر ضمن تبریک ایام دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد استقرار حکومت اسلامی در ایران اظهار داشت: امروز برکات انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف جهان مشاهده می‏شود.

وی با اشاره به اینکه شاید صدور انقلاب اسلامی در مخیله و تصور کسی نمی‏گنجید، خاطرنشان کرد: برخی نیز اصلاً معنی صدور انقلاب را درک نکرده بودند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه 10 سال همه توان‏ها، ظرفیت‏ها و قوت‏ها برای نگهداری و حفظ انقلاب اسلامی به کار گرفته شد، تصریح کرد: فتنه‏ها و آشوب‏ها و اقدامات مسلحانه مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سوءاستفاده از قومیت‏ها در مناطق مختلف کشور یکی از مهم‏ترین مشکلاتی بوده و در دهه نخست انقلاب همزمان با بیش از پنج جنگ مقابله می‏کردیم.

وی یادآور شد: جبهه لیبرال، نهضت آزادی، جبهه منافقین، جبهه خلق عرب، کُرد و جنگ تحمیلی در دهه نخست انقلاب اسلامی مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

*امام جنگ را مدیریت کرد

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه مردم همت کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، ادامه داد: مدیریت امام خمینی (ره) در پیروزی جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم در دوران دفاع مقدس سنگین‏ترین هزینه‏ها را پرداخت کرده‏اند، اذعان داشت: ایران در مقابل 43 کشور جهان مقاومت کرده است.

*تحریم اقتصادی دشمنان از همان 58 آغاز شد

استاندار زنجان با بیان اینکه تحریم‏ها و فشارهای اقتصادی دشمنان از سال 58 علیه ایران آغاز شده است، ادامه داد: امروز نیز این فشارها و محاصره‏ها شدیدتر شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بسیاری از موضوعات سیاسی را همچون انرژی صلح‏آمیز هسته‏ای به عنوان یک بهانه و سوژه سیاسی مطرح می‏کنند، تصریح کرد: بیش از 1500 شبکه رادیو و تلویزیون، سایت‏های مختلف، اینترنت و ماهواره زیر نظر دشمنان فعالیت کرده و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هجمه‏های شدیدی می‏کنند.

*مقاومت و ولایت‏مداری مردم ایران زبانزد است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه مقاومت مردم، ایثار، صبر، وفاداری و ولایت‏مداری آنها سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است، اضافه کرد: این امر سبب شده است که در هر صحنه‏ای قوی‏تر از صحنه دیگر حاضر شویم.

وی با اشاره به اینکه سنگین‏ترین هزینه‏های دشمنان خیل شهداست، یادآور شد: این هزینه‎ها برای استقرار حکومت اسلامی و علوی در کشور پرداخته شده است.

*ایران مستقل‏ترین نظام در جهان است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حکومت ایران امروز با نفوذ‏ترین حکومت جهان به شمار می‏رود، اظهار داشت: خودکفاترین و مستقل‏ترین نظام نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت‏های علمی کشور در بخش‏های مختلف بسیار بالا است، افزود: ارسال موجود زنده به فضا در جهان غوغا به راه انداخته است.

*ایران خود اتکا در تکنولوژی نظامی

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تکنولوژی نظامی به خوداتکایی رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر برای صدور تجهیزات نظامی اقدام می‏کند.

وی با اشاره به اینکه امروز اثرگذاری کاربردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فعل و انفعالات بین‏المللی مشاهده می‏شود، ادامه داد: این امر بیانگر عزت و عظمت کشور است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط یک نظام اثرگذار در همه ابعاد قرار دارد، تصریح کرد: با این همه باید بدانیم فتنه‏ها تمام‌شدنی نیست و همواره دشمنان در کمین هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها