کد خبر: ۱۱۱۵۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي استقلال از اصغر شرفي مربي سابق تيم ملي، استقلال، مس سرچشمه و حال حاضر برق شيراز، شديدا گلايه دارد.

جام ورزشي؛ شرفي اخيرا در يکي از مصاحبه‌هاي خود به انتقاد از امير قلعه‌نويي پرداخت. بعد از استفاده از اصطلاح اجنبي‌پرست‌ها، شرفي به حمايت از خبرنگاران پرداخت و گفت: «آيا امير قلعه‌نويي که گرين‌کارت دارد، اجنبي‌پرست نيست؟ اعتبار گرين‌کارتش به زودي تمام مي‌شود و دوباره بايد به آمريکا برود.»


سرمربي استقلال که از خواندن اين حرف‌ها بسيار عصباني شده بود در محفلي دوستانه گفت: «آخر يعني چه؟ اين چه حرف‌هايي است که مي‌زنند؟ فقط من در فوتبال گرين‌کارت دارم؟ دوستان فقط مي‌خواهند من را بزنند. ايرادي ندارد. ما هم خدايي داريم.»


اولين‌بار که قلعه‌نويي خبرنگاران را اجنبي‌پرست خواند برخي از آن‌ها ماجراي گرين‌کارت آمريکايي قلعه‌نويي را پيش کشيدند و پس از آن، مجيد جلالي در برنامه 90 گفت: «ما حتي به کساني که گرين‌کارت دارند و زير پرچم آمريکا قسم مي‌خورند نمي‌گوييم اجنبي‌پرست.»


اما شرفي به تندي از قلعه‌نويي انتقاد کرد. اين 2 مربي از گذشته تا به حال اختلاف‌هاي زيادي داشته‌اند و شرفي بارها به انتقاد از قلعه‌نويي پرداخته است. او حتي گفته: «آقاياني که ميلياردي پول مي‌گيرند چطور مي‌گويند در رختکن ما بخاري نيست.» اين جمله او در پاسخ به امير قلعه‌نويي بود که گفته بود رختکن استقلال بخاري ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها