کد خبر: ۱۱۱۴۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۹     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس طي صحبت هايي سعي كرد تا به بازيكنان بي انگيزه تيمش روحيه لازم را بدهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ خط خوردن اسم محمد نوری، کریم انصاری فرد و رضا حقیقی یکی از عجیب ترین اتفاقاتی بود که اردوی پرسپولیس را تحت تاثیر خود قرار داد.


این 3 بازیکن به هیچ عنوان تصور نمی کردند با توجه به بازی هایی که در نیم فصل دوم انجام داده بودند جایی در لیست سرمربی پرتغالی تیم ملی نداشته باشند و به همین شوک با شوک بزرگی مواجه شده اند. این مسئله باعث شده تا یحیی گل محمدی پیش از اعزام تیم برای اردوی 4 روزه به کردان با این بازیکنان جلسه ای تشکیل دهد.


سرمربی پرسپولیس در ابتدا با ابراز رضایت از عملکرد این 3 بازیکن آنها را یکی از تاثیرگذارترین ارکان تیمش معرفی کرد و ویژگی های آنها را دوباره بازگو کرد. یحیی در ادامه با انتقاد از رویکرد جدید کی روش از آنها خواست با این قضیه حرفه ای برخورد کنند و اجازه ندهند این اتفاق در نوع بازی شان تاثیر بگذارد: «دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت کننده بود اما مطمئنا فاجعه نیست. مطمئنا خودتان هم کاملا قبول دارید که شایسته دعوت به تیم ملی بودید و همین مسئله باعث ناراحتی تان شده. از شما می خواهیم از کنار این مسئله عبور کنید و اجازه ندهید روی آمادگی تان تاثیر بگذارد. از امروز رویه تمرین و سکوت را در نظر بگیرد و از هر سوال حاشیه ای در رابطه با تیم ملی دوری کنید. مطمئنا در اردوی بعدی تیم ملی هر 3 شما جزو نفرات مورد نظر کی روش خواهید بود و اگر بخواهید در حال حاضر با مصاحبه های حاشیه ای فضا را تغییر دهید خودتان ضرر می کنید.»


سرمربی پرسپولیس در ادامه از بازیکنان ناراحت و مغموم تیمش خواست تا انگیزه خود را حفظ کنند و رو به محمد نوري گفت: «از اینکه دعوت نشدی واقعا ناراحتم. خودم در جریان هستم که برای اینکه جزو نفرات تیم ملی باشی، حاضر شدی در بازی آخر با وجود مصدومیت بازی کنی. اما انتظارم از تو به عنوان بازیکن باتجربه و کاپیتان سوم تیم بیشتر از این ها است. تو باید به بازیکنان دیگر انگیزه بدهی.»


گل محمدی در ادامه از شاگردانش خواست با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهند: «از امروز کارمان را در اردوی کردان آغاز می کنیم. از همه می خواهم با قدرت و درخشان ظاهر شوند. به مسائل حاشیه ای فکر نکنید و کی روش را محبور کنید شما را به تیم ملی دعوت کند.»


* مخالفت گل محمدي با سفر خارجي بازيكنان پرسپوليس


بعد از تعطیلی لیگ دو بازیکن خارجی پرسپولیس که در این مدت بازی های درخشانی هم برای یحیی گل محمدی انجام داده اند از سرمربی تیم درخواست مرخصی برای دیدار با خانواده و سفر به کشورشان را کردند که این مسئله با مخالفت یحیی روبرو شد.


گل محمدی در نهایت به نیلسون کوره آ دروازه بان برزیلی و مارکو پیروویچ هافبک کروات تیمش اعلام کرد می تواند به آنها 48 ساعت مرخصی بدهد که این مرخصی برای سفر خارجی مناسب نیست. یحیی در ادامه به بازیکنان تیمش سفر به جزیره کیش و استفاده از امکانات آنجا را پیشنهاد داد که مورد موافقت مارکو و نیلسون هم قرار گرفت.


گل محمدی در پایان به بازیکنان خارجی اش گفت: «می دانم که کاملا حرفه ای هستید و می دانید با مسائل چطور برخورد کنید اما درخواستم این است که در این مدت مراقب رفتار خود باشید و از خوردن غذایی که باعث بالا رفتن قند و چربی بدن تان شود خودداری کنید.»


مارکو هم به شوخی به گل محمدی گفت: «در این مدت 48 ساعت هر چقدر هم که شیرینی بخوریم اینقدر که می گویید مشکل برای مان به وجود نمی آید. ما فکر می کردیم ایرانی ها خیلی مهمان نواز باشند اما فقط 48 ساعت مرخصی به ما می دهی!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها