کد خبر: ۱۱۱۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از اینکه عده ای از جوانان در اقدامی نادرست به تولید و انتشار یک مستند پیرامون ظهور پرداختند، بسیاری از چهره ها و رسانه های داخلی و خارجی با اغراضی متفاوت نسبت به این فیلم واکنش نشان دادند.

بازار نقد و بررسی و جبهه گیری علیه این مستند به گونه ای داغ بود که عده ای خواسته یا ناخواسته سیاه لشکر ارتش مجازی رسانه های ضدانقلاب و بیگانگان گردیدند.

در همین وضعیت بود که "بی باک" طی مطلبی منتقدین این مستند جنجالی را به سه گروه تقسیم کرد.

گروه اوّل: علما و بزرگان دینی
گروه دوم: مخالفان نظام و ولایت
گروه سوّم: مخالفان و منتقدان رئیس جمهور و نزدیکان وی

ما ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات مخلصانه، عالمانه و به جا و به موقع گروه اوّل، نسبت به دسیسه و شیطنت گروههای دوم و سوم تلویحا هشدار دادیم و در ادامه از همگان خواستیم تا برای در امان ماندن از فتنه های آخرالزمان و در عصر غیبت حضرت ولی عصر(روحی و ارواح العالمین له الفداء)، در اموری که مربوط به اعتقادات و باورهای دینی مردم می گردد، طبق عقل و شرع مطیع محض علما و بزرگان وارسته دینی باشیم تا از گزند حوادث احتمالی در امان بمانیم.

در ادامه آن مطلب برای اینکه به آتش افروزیهای اخیر رسانه های بیگانه و برخی فتنه گران داخلی و خارجی و همه کسانیکه از این موقعیت و به بهانه نقد و بررسی این فیلم در صدد انتقام گیری از ولی امر مسلمین جهان و به توهم و خیال خام خود، تضعیف جایگاه حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله) را داشتند، پاسخی دندان شکن و در خور دهیم، بر آن شدیم تا مخلص اعتقاد شیعه به ولی فقیه خود را از زبان عمار زمانه بازگو نماییم تا "سیه روی شود هر آنکه در او غش باشد"

علامه مصباح یزدی که به اعتراف بزرگان و صاحب نظران، همواره در طول عمر شریف علمی و سیاسی خود، در واکنش به قضایا و اتفاقات مختلف مثبت و منفی، دور اندیشی و ژرف نگری خاصی از خود بروز داده اند، در این ایام نیز نسبت به این جنجال ها سکوتی معنادار اختیار نموده بودند. سکوتی که بی تشابه به سکوت مختار در ابتدای حکومتش بر کوفه نبود. سکوت مختارگونه حکیم بزرگ عصرما میدان را برای پیشروی موقت رسانه های بیگانه و ضدانقلاب و عیان گشتن دست منافقین و معاندینی که خود را در پس پرده دلسوزیهای معنوی گروه اوّل پنهان نموده بودند، آماده نمود. همانها که ذره ای اعتقاد و باور به وجود نازنین حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) نداشته و صرفا سخنان و واکنشهای بزرگان و دلسوزان اسلام و انقلاب را برای اهداف دنیوی خویش رصد و پیگیری می کنند تا به خیال خامشان، آنها را از این نمد کلاهی باشد.

امّا در ادامه اقدامات صحیح و سنجیده  بسیاری از بزرگان و مراکز علمی و حوزوی ، سکوت علامه مصباح یزدی با تاکید و تصریح بر یک باور قلبی و اعتقادی شیعه شکسته می شود.

علامه مصباح یزدی ضمن نادرست خواندن اقدامات تولید کنندگان مستند جنجالی، در کلامی کوتاه تمامی نقشه های شوم فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تضعیف جایگاه ولایت، بر آب می کنند.

 ایشان به منظور تبیین جایگاه حقیقی " ولایت فقیه" در عمق دلها و باورهای مردم ایران و شیعیان جهان، تصریح کرد:" اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالاتر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است لزومی ندارد ما برویم دنبال آن روایات تا تاییدی بر معظم له بگیریم. به مراتب بسیار بالاتر از آن سید خراسانی که در روایات آمده است،  ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم."

این سخنان عالمانه و حکیمانه حضرت علامه مصباح یزدی، آتش خشم بیگانگان را به گونه ای بر افروخت، که تمامی ارتش های مجازی خویش را برای دفع آثار و تبعات این کلام به خط  کردند و در یکی دو روز گذشته کمتر رسانه فارسی زبان متعلق به بیگانگان و فتنه گران در عرصه مجازی بود که علیه این اظهارات هوشمندانه عمار زمان موضع نگیرد و عصبانیت خود را بروز ندهد.

خبرگزاری دویچه وله آلمان در گزارشی تحت عنوان"تقدیس رهبر ایران ادامه دارد"،  نوشت: قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن (ارگان موسسه‌ای که مصباح یزدی مدیریت آن را بر عهده دارد) گفته است: "علامه مصباح فرمودند: اعتقادی که من به مقام معظم رهبری دارم خیلی بالا‌تر از آن سید خراسانی است که در روایات آمده است"

این رسانه آلمانی در ادامه برای پایه ریزی فتنه انگیزی و شیطنتی جدید افزود: حمایت تلویحی وی ( آیت الله مصباح) از مستند "ظهور نزدیک است" در شرایطی صورت می‌گیرد که آیت‌الله مکارم شیرازی خواستار پیگرد قضایی دست اندرکاران ساخت و توزیع آن شده است. محسنی اژه ای دادستان کل کشور نیز در یک کنفرانس خبری (12 آوریل / 22 فروردین)، درباره تهیه کنندگان این مجموعه گفته است: «این افراد مطمئن باشند که دادستانی به عنوان نماینده مدعی العموم در این مورد وارد می شود».

دویچه وله در ادامه به سخنان و اظهارات حجت الاسلام ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در دفاع از شخصیت والای مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای اشاره می کند و سخنان وی را نیز نوعی تقدیس رهبری معرفی می کند!

در همین راستا سایتهای جرس، بالاترین و دهها سایت دیگر متعلق به فتنه گران و بیگانگان نیز هر کدام تحت عناوین مختلف به این سخنان خرده گرفتند و به عبارتی خشم و عصبانیت خود را بروز دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها