کد خبر: ۱۱۱۳۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
يك مدافع وسط بايد هم سن خوبي داشته باشد و هم تجربه بالا. اينگونه مي تواند روزهاي موفقي را پشت سر بگذارد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - اميرحسين صادقي از عدم دعوت به تيم ملي ناراحت است. او اين ناراحتي را كتمان نمي كند اما اميدوار است به آينده. صادقي درباره عدم دعوت به تيم ملي حرفهاي جالبي مي زند:« فكر نمي كنم صحبت كردن فايده اي داشته باشد. امار و ارقام همه چيز را نشان مي دهد. استقلال بهترين خط دفاعي ليگ را در اختيار دارد و جدول اين موضوع را نشان مي دهد. من مي توانستم در ليست تيم ملي باشم اما مربيگري سليقه اي است و بايد به نظر كي روش احترام گذاشت. فقط اميدوارم كه در دعوت نشدن من ملاك كي روش فني باشد و مسائل ديگر در تصميمش دخيل نباشد. چون اگر مسائل غيرفني دخيل باشد هضم آن كمي سخت است. دوست دارم با نظر مستقيم كي روش در ليست نباشم نه نظرات ديگر. اميدوارم صلاح فني كي روش باعث شده باشد كه در ليست قرار نگيرم»
 اين روزها شايعه شده كه جواد نكونام به دليل رابطه نه چندان مطلوبي كه با صادقي دارد تلاش كرده كه او به تيم ملي دعوت نشود. صادقي در اين باره مي گويد:«من با نكونام رابطه خوبي ندارم؟ جواد هم اتاقي من است و دليل دعوت نشدن من او نيست. من از سال 2004 با جواد رفيقم و در تيم ملي هم همبازي بوديم. از نكونام مطمئن باشيد كه اين كار را انجام نمي دهد. جواد كاپيتان تيم ملي است و رفيق صميمي من. متاسفانه يك عده مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند و چنين حرف هايي را به زبان مي آورند.»

خيلي ها مي گويند صادقي به خاطر سن بالا به تيم ملي دعوت نشده. ادعايي كه كمي غير منطقي است. صادقي در اين باره مي گويد:« مگر دفاع وسط هاي تيم ملي زير 30 سال هستند كه از من اين ايراد را مي گيرند؟ اين حرفها درست نيست، يك مدافع وسط بايد هم سن خوبي داشته باشد و هم تجربه بالا. اينگونه مي تواند روزهاي موفقي را پشت سر بگذارد»


 صادقي درباره اينكه آيا اميدوار به دعوت به تيم ملي است يا نه مي گويد:« امسال كه ديگر تمام شد اما انشاله سال بعد اين اتفاق رخ دهد و من در سال 92 به تيم ملي دعوت شوم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها