کد خبر: ۱۱۱۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۷ فروردين ۱۳۹۰

روز گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و مدیر حوزه های علمیه خوزستان هک شد.

مدیر این پایگاه در گفتگو با رجانيوز، از حملات چند باره هکرها در روز گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون گروه فنی در حال بهسازی صفحات سایت هستند که طی 48 ساعت آینده به‌طور کامل انجام خواهد شد.

وی در ادامه از بی اثر بودن اینگونه حملات خبر داد و افزود: قطعاً این اقدام بیش از هر چیز نشان دهنده عجز و ناتوانی بیگانگان در مقابل منطق و استدلال مبانی اسلام ناب محمدی است و باعث تقویت روحیه جهت مبارزه در میدان جنگ نرم خواهد بود.

با توجه به مواضع صریح و مستدل این خطیب و پژوهشگر انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان های امام و انقلاب خصوصا در یک‌سال فتنه، شبکه های مختلف وابسته به بیگانگان ازجمله VOA، BBC و... همچنین سايت‌هاي جرس، بالاترین، گویانیوز و... در اقداماتی شتابزده و غیر حرفه ای سعی در تحریف سخنان وی داشتند که موجب اقبال بیشتر مردم و خصوصاً نسل جوان به سایت اینترنتی وي شد و با بی نتیجه ماندن سناریوی تحریف این بنگاه های دروغ پراکنی، این بار ضد انقلاب در اقدامی کاملاً منفعلانه اقدام به هک این سایت كرد.

پایگاه اطلاع رسانی حجت‌الاسلام حاجتی نویسنده کتاب عصرامام خمینی(ره) به نشانی www.hajati.org توسط جمعی از جوانان علاقه مند و فعال در عرصه جنگ نرم در دفاع از انقلاب اسلامی و تبیین و ترویج نظریه "عصرامام خمینی" فعاليت مي‌كند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها