کد خبر: ۱۱۱۳۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
کارشناس فوتبال ایران گفت: از نرفتن به جام جهانی ضرر می‌کنیم.

به گزارش 598، مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی روز چهارشنبه  تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت ها آسیا مقابل لبنان گفت: با توجه به اینکه بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم و باید در یک دیدار حساس به مصاف لبنان برویم، انجام بازی مقابل این تیم می‌تواند ما را به شناخت بیشتر کمک کند. فرصت خوبی داریم تا این تیم را آنالیز کنیم. شکست ما در بازی رفت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان یک اتفاق بود و به هیچ وجه بیانگر واقعیت فوتبال دو کشور نیست.

وی افزود: فوتبال ما امروز نیازمند فضایی صمیمی‌تر و همدل‌تر است تا از این مقطع حساسی که در آن قرار داریم بتوانیم عبور کنیم. تمام ارکان فوتبال به خصوص رسانه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند.

جلالی در مورد انتقاداتی که این روزها علیه تیم ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: همیشه در تمامی مقاطع به تیم ملی انتقاداتی وجود داشته است. شاید زمانی که مربیان داخلی حضور داشتند این انتقادات بیشتر هم بوده است. سرمربی تیم ملی وظیفه ندارد تمامی این انتقادات را پاسخ بدهد و نباید به همه جوابگو باشد. او باید بر اساس یک فلسفه سلامت کارش را جلو ببرد و در مسیر موفقیت قرار بگیرد. انتقادات در فوتبال یک چیز طبیعی است و هر کسی از دریچه نگاهش فوتبال را بررسی می‌کند.

کارشناس فوتبال ایران در مورد انتقاداتی که به لیست اسامی نفرات انتخاب شده به تیم ملی بیان می‌شود،اظهار داشت: اگر هزاران بار هم لیست اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی اعلام شود هر بار می‌توان به این موضوع انتقاد کرد زیرا که در فوتبال سلایق با یکدیگر متفاوت است. ما نمی‌توانیم همه را راضی کنیم. باید بپذیریم مسئولیت تیم ملی در حال حاضر با سرمربی تیم است و او باید نسبت به نتایج پاسخگو باشد. تنها مسئولین در این میان باید اهداف را روشن کنند و آن را به سرمربی تیم ملی تفهیم نمایند.

جلالی در مورد مسئله‌ای که برای سید مهدی رحمتی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: همیشه در تیم‌های فوتبال چنین چالش‌هایی وجود دارد و این موضوع را در باشگاه‌ها هم می‌بینیم. موضوعی که در این بین حائز اهمیت است این است که نباید اجازه دهند این مسائل اشاعه پیدا کند. حضور کمیته فنی، سرپرست و یا بزرگترهایی که در فدراسیون‌ها هستند و همه آنها را قبول دارند باید این مسائل را مدیریت کنند تا وقتی این مشکلات به وقوع پیوسته اجازه بزرگ شدن آن را ندارند. قبلا دیدیم که مشکلاتی برای عزیزی و هاشمیان به وجود آمد اما دادکان بزرگتری کرد و این مسئله حل شد. حضور چنین افرادی مثل دادکان در فوتبال همیشه لازم است.

وی افزود: امیدوارم با تعاملی که با تیم ملی می‌شود، فضا برای کار راحت شود. از صعود تیم ملی ما سود می‌بریم و اگر حذف شود این ما هستیم که ضرر می‌کنیم. مربی تیم ملی پس از حذف تیم ملی می‌رود و این ما هستیم که دچار مشکل شده‌ایم. در این راستا هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آید باید انجام دهد. نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ است و باید به تیم ملی کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها