کد خبر: ۱۱۱۳۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۰
سخنگوی ائتلاف انقلابیون 14 فوریه بحرین: «شبکه های ماهواره ای به سکوت در قبال جنایتها اکتفا نمی‏کنند بلکه برای گمراه سازی و فریب افکار عمومی جهانی، حقایق و واقعیتهای موجود در بحرین را تحریف می کنند».
به گزارش جام نیوز، سخنگوی ائتلاف انقلابیون 14 فوریه در بحرین گفت : «مردم بحرین از زمان تسلط آل خلیفه با زور و سلاح بر کشور، طعم آزادی را نچشیدند».
عبدالرؤوف شایب، امروز پنجشنبه، در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: «مقامهای بحرین برای اجرای طرحهای خطرناک خود و تبدیل کشور به پادشاهی مطلق برای خانواده آل خلیفه، شهروندان را حتی از آزادیهای محدود نیز محروم کردند».
وی افزود: «مقام ها تلاش کردند تا ترکیب جمعیتی بحرین را از طریق اعطای تابعیت های سیاسی تغییر دهند و با برانگیختن آتش فتنه طائفی ، به دنبال تحقق اهدف سیاسی خود به قیمت ضربه زدن به وحدت و ثبات کشور بودند».
شایب خاطرنشان کرد: «رسانه های بحرین و در بین آنها مطبوعات به طور مستقیم تابع کاخ پادشاهی و یا نخست وزیری هستند و به نفع منافع نظام و نه ملت فعالیت میکنند».
وی اظهار داشت: «نظام همه بخشهای کشور از جمله آموزش و سلامت را تحت سیطره خود دراورده است و از آنها برای تحقق اهداف خاص استفاده میکند».
وی با اشاره به اینکه رژیم مخالفان را به قطع آب و برق تهدید می کند ، افزود: «نهادهای آموزشی نیز در معرض حملات وحشیانه مزدوران نظام و نیروهای امنیتی آن و نظامیان اشغالگر عربستانی قراردارند».
وی اظهارداشت: «حملات وحشیانه رژیم به دانشگاهها منجر به بازداشت و ربودن تعداد زیادی از دانشجویان دختر و پسر و شکنجه دادن آنها از لحاظ روحی و بدنی شده است».
شایب نیروهای اشغالگر عربستان را به تجاوز علیه زنان و دانشجویان دختر و بی حرمتی به مقدسات مردم بحرین متهم کرد و از سکوت اتحادیه عرب و دیگر محافل بین المللی و سازمانهای حقوق بشر و شبکه های ماهواره ای بویژه شبکه های عرب زبان در قبال جنایتهای مقامات آل خلیفه و آل سعود در بحرین انتقاد کرد.
وی افزود: «این شبکه ها به سکوت در قبال جنایتها اکتفا نمی کنند بلکه برای گمراه سازی و فریب افکار عمومی جهانی، حقایق و واقعیتهای موجود در بحرین را تحریف می کنند».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها