کد خبر: ۱۱۱۲۵۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال داماش می گوید داوران نقش تعیین کننده در نتایج ضعیف اخیر این تیم داشته اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در مورد این دیدار گفت: «امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل پیکان انجام دهیم. با توجه به تغییر و تحولاتی که این تیم داشته بازی دشواری مقابل آنها داریم. این تیم یک مربی باهوش و کاربلد را استخدام کرده اما من هم به شاگردانم اطمینان دارم.»
او ادامه داد: «در هفته های اخیر با نتایجی که گرفتیم وارد بحران شدیم، البته داوران هم نقش تعیین کننده‌ای در بحران کنونی داماش دارند. آنها باید دقت خود را بالاتر ببرند تا با حیثیت مربیان بازی نشود. متاسفانه نگاه همه به نتیجه است و کسی به خوب بازی کردن نگاه نمی‌کند. پس از هر شکست کسی که محکوم می شود سرمربی تیم است.»
درخشان در مورد مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: «با اشتباه داوری که در بازی گذشته رخ داد حسن رودباریان و محمدرضا مهدوی را دراختیار نداریم. همچنین ابوذر رحیمی و یکی از بازیکنان خارجی خود را نخواهیم داشت. امیدوارم که سایر بازیکنان جای خالی این بازیکنان را پرکنند.»
سرمربی داماش در پایان در مورد اختلاف نظرهای اخیرش با امیر عابدینی گفت: «احترام خاصی برای اَقای عابدینی قائل هستم و هم‌اکنون رابطه بدی با او ندارم. جایگاه او مدیر عامل است و من هم سرمربی تیم هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها