کد خبر: ۱۱۱۲۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
سخنگوی انجمن سینماداران گفت: استقبال مخاطبین در دو روز اول جشنواره نسبت به سال‌های گذشته بسیار خوب بود و فیلم‌های «رسوایی» و «هیس...» مورد توجه مخاطبین قرار گرفتند.

«محمدرضا صابری» سخنگوی انجمن سینماداران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره امسال گفت: امسال استقبال خوبی از فیلم های جشنواره فیلم فجر شده است و ما شاهد صف برای دیدن فیلم ها در سالن های نمایش هستیم. اما متاسفانه چند سالی است فروش بلیت از طریق اینترنت باعث شده رونق و شور و حال سینما کمتر باشد.

وی در ادامه گفت: در سال‌های گذشته مخاطبین برای تهیه بلیت جلوی گیشه سینماها صف می‌بستند اما با تهیه بلیت از طریق اینترنت اکثر سانس های خوب سالن‌ها صددرصد از طریق اینترنتی به فروش می‌رسد و گیشه نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مخاطبینی که به هر علتی نمی‌توانند بلیت را از گیشه تهیه کنند باشند.

صابری در ادامه درباره استقبال مخاطبین گفت: خوشبختانه فیلم‌ها امسال مورد اقبال قرار گرفته است و شب گذشته در سینمای آفریقا برای فیلم «رسوایی» ما شاهد ازدحام زیادی بودیم که برخی از تماشاگران روی پله های سینما فیلم را دیدند. این استقبال برای فیلم سینمایی «هیس...» نیز بود که برای روز دوم جشنواره واقعا غیرقابل پیش بینی بود.

وی در خاتمه افزود: استقبال مردم از فیلم «رسوایی» خاطره فیلم های «اخراجی ها» را برای سالن داران  زنده کرده است که بسیار خوشایند است و «رسوایی» اگر در اکران نوروز جای گیرد می تواند رونقی به گیشه و سالن‌های سینما ببخشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها