کد خبر: ۱۱۱۱۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
قهرمان کاراته جهان پس از انجام عمل جراحی روی زانوی پای چپش گفت: اکنون قادر به راه رفتن هستم اما مبارزه کردنم در لیگ بعد از بازگشت از مسابقات جهانی اشتباه بود.

به گزارش 598،امیر مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هفته گذشته زانوی پای چپم را به دلیل سائیدگی مفصل به تیغ جراحان سپردم و دکتر رازی با لیزر درمانی، استخوان اضافی که آورده بود را برداشت.

وی افزود: دکتر رازی از عمل جراحی که انجام دادم راضی بود و گفت که چون پای قوی دارم حالم زودتر خوب می‌شود. پایم هنوز بانداژ است و بخیه‌های آن را نکشیده‌ام. البته فکر می‌کنم هفته بعد که برای معاینه می‌روم بخیه هایش را بکشند.

قهرمان کاراته جهان با اشاره به اینکه این عمل جراحی زیاد او را اذیت نمی‌کند و اکنون می‌تواند راه برود گفت: زیاد روی پایم فشار نمی‌آورم تا مشکلی بوجود نیاید. کار با وزنه و شنا را که مربوط به بالا تنه است انجام می‌دهم تا آمادگی نسبی داشته باشم.

وی با تاکید بر اینکه دو مبارزه‌ای که بعد از بازگشت از مسابقات جهانی در سوپرلیگ انجام داد کاملا اشتباه بود، یادآور شد: در قالب تیم مقاومت از 16 بازی که در یک فصل باید انجام می‌دادم 4 مبارزه انجام دادم که دو مبارزه آن بعد از مسابقات جهانی بود. در آن مسابقه‌ها یک برد و یک باخت بدست آوردم که مبارزه کردنم در این دو مسابقه کاملا اشتباه بود و نباید مسابقه می‌دادم. مصدوم بودم و در این مبارزه بسیار اذیت شدم و سلامتی‌ام را به خطر انداختم.

مهدی زاده افزود: در رقابتهای امسال سوپرلیگ در تیم مقاومت حضور داشتم اما به خاطر حضور در اردوهای تیم ملی زیاد نتوانستم به آنها کمک کنم. برای رقابتهای فصل بعد هم باید ببینم که چه می‌شود و آیا آنها مایل به تیم داری هستند یا خیر؟ هنوز با آنها برای فصل بعدی صحبت نکرده‌ام.

وی در مورد مقایسه سوپرلیگ امسال با ادوار قبل گفت: این مساله را از دو جنبه تعداد تیمها و حضور ملی پوشان در تیمها می‌توان بررسی کرد. در سوپر لیگ امسال تعداد تیمها نسبت به سال قبل کمتر است و اسپانسرهای کمتری حضور داشتند که این چندان مناسب نبود اما از لحاظ اینکه ملی پوشان در تیمهای مختلف پخش شدند و انگیزه جوانترها و حساسیت مسابقات بالاتر رفت و تا هفته آخر قهرمان مشخص نبود، شرایط سوپرلیگ امسال بهتر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها