کد خبر: ۱۱۱۰۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
فوتبال ملی - محمد نصرتی مدافع میانی تراکتورسازی تبریز یکی از بازیکنانی است که در فهرست کارلوس کروش حضور داشت و اتفاقا در تمرینات هم آمادگی بالایی دارد.

به گزارش 598،نصرتی در گفت و گو با خبرآنلاین ابتدا در مورد وضعیت تیم ملی و تمریناتی که پشت سر می گذارند می گوید: «وضعیت خوبی داریم و خوشبختانه جو با نشاطی هم در اردو وجود دارد. برای بازی با لبنان آماده هستیم و فکر می کنم آنها را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. لبنان در مقدماتی جام جهانی ما را شکست داد و حالا باید انتقام آن بازی را بگیریم تا خیال نکنند خبری هست.»
از نصرتی در مورد اهمیت بازی با لبنان سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «به نظر من جام ملت های آسیا یک هزارم جام جهانی هم ارزش ندارد. این نظر شخصی من است و این مسابقات برای فیفا هم چندان مهم نیست ولی جام جهانی بی نهایت ارزش دارد و امیدوارم در نهایت به این تورنمنت مهم راه پیدا کنیم. با این حال بازی با لبنان هم داستان متفاوتی دارد و باید این بازی را هم ببریم.»
خیلی ها معتقدند شانس صعود ایران به جام جهانی کم است ولی نصرتی نظر دیگری دارد. او در این خصوص تاکید می کند: «در بازی با ازبکستان اتفاقاتی افتاد که برای ما تلخ بود. با این حال برای رفتن به برزیل هنوز شانس داریم ولی کارمان سخت است. ما دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم و از این سه بازی باقی مانده باید 7 تا 9 امتیاز بگیریم تا ببینیم شرایط چطور خواهد بود.»
از مدافع تراکتور در خصوص وضعیت این تیم در رقابت های لیگ برتر سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد:«خوشبختانه شرایط خوبی داریم و حالا نسبت به گذشته شانس بیشتری برای قهرمانی داریم. البته دو تساوی پی در پی کمی برای ما بد بود ولی مطمئن باشید شانس مسلم قهرمانی هستیم و رقابت نزدیکی با دیگر مدعیان قهرمانی داریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها