کد خبر: ۱۱۱۰۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
انگار این تیم ملی مال ایران نیست. به جای اینکه بازیکنانی را دعوت کنند که در لیگ خوب بازی می کنند یک عده خاص را مدنظر دارند که کمکی هم به تیم ملی نمی کنند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-مرتضی اسدی، کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز نیز به جمع منتقدان لیست دعوت‌شدگان به تیم ملی از سوی کارلوس کیروش پیوسته است و این مربی و شرایط فعلی را با لحنی تند به باد انتقاد گرفته است و باوجود آرزوی موفقیت برای تیم ملی برابر لبنان، هیچ دعای خیری برای کیروش ندارد.

خدا عاقبت‌ این فوتبال را به خیر کند !

خدا آخر و عاقبت فوتبال ایران را با مربی مثل کی روش به خیر کند.

از این تیم ملی آبی برایم گرم نمی‌شود !

دیگر نمی دانم باید چه کاری انجام دهم که به تیم ملی دعوت شوم. اصلا معلوم نیست ملاک دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی چیست. به من گفته بودند که این بار به تیم ملی دعوت می شوی و حتی مدارک هم از من گرفته بودند اما این بار هم خبری نشد. به این نتیجه رسیده ام که از تیم ملی آبی برایم گرم نمی شود و بهتر است روی تراکتور تمرکز کنم.


زور ما که به آقایان نرسید


من بازیهای خیلی خوبی برای تراکتور انجام داده ام.خیلی تلاش کردم به تیم ملی دعوت شوم اما انگار حتما باید از جایی ساپورت شوم. برای کی روش هرگز آرزوی موفقیت نمی کنم اما امیدوارم تیم ملی مقابل لبنان موفق شود. دیگر زورم به تیم ملی نمی رسد و نمی دانم باید چکار کنم به تیم ملی دعوت شوم. همیشه در لحظه آخر از حضور در تیم ملی بازمی مانم.


فکر نکنم این تیم ملی ایران باشد

انگار این تیم ملی مال ایران نیست. به جای اینکه بازیکنانی را دعوت کنند که در لیگ خوب بازی می کنند یک عده خاص را مدنظر دارند که کمکی هم به تیم ملی نمی کنند. خدا آخر و عاقبت فوتبال ایران را با مربی مثل کی روش به خیر کند چرا که او دارد فوتبال ما را به بیراهه می برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها