کد خبر: ۱۱۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
ما از ابتدای فصل تا کنون کاشته ایم و می خواهیم این چند هفته را خوب از آن محافظت کنیم تا در آخر فصل برداشت خوبی داشته باشیم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - فولاد خوزستان در این فصل بسیار خوب ظاهر شده و تا کنون 16 هفته است که شکست نخورده است.یکی از بازیکنان فولاد که انتظار می رفت به اردوی تیم ملی دعوت شود اسماعیل شریفات بود.بازیکنی که یکی از محبوب ترین بازیکن این فصل فولاد است.کسی بازی های خوب و چشم نوازش در این فصل  ، شاید استقلالی ها را از ثبت نکردن قرار داد با وی پشیمان کرده است.شریفات با تکنیک مثال زدنی اش و سرعت اعجاب انگیزش چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند.

خبرنگارسایت گل در اهواز با وی درباره بازی با پرسپولیس ،تیم ملی و آسیایی شدن فولاد گفت و گوی کوتاهی انجام داده است.


برای اولین سوال ، نظرت راجع به بازی با پرسپولیس چیست ؟

همه چیز دست ما بود ، توپ ، میدان و بازی ! متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.آن ها نیمه اول تنها یک موقعیت  داشتند که آن هم در ضد حمله به وجود آمدو 5 دقیقه آخر چندین کرنر داشتند که با بازی احساسی آن ها توام شده بود.می توانستیم در این بازی پیروز شویم که متاسفانه نشد.

فولاد آسیایی می شود؟

ما تمام سعی خودمان را می کنیم که  رتبه خود در جدول را ابتدا حفظ کنیم و سپس به رتبه بهتر بیندیشیم.در چند هفته باقیمانده تمام تیم ها تمام تلاششان را می کنند تا رتبه بهتری به دست آورند و ماهم تلاشمان را دوچندان خواهیم کرد.

ما از ابتدای فصل تا کنون کاشته ایم و می خواهیم این چند هفته را خوب از آن محافظت کنیم تا در آخر فصل برداشت خوبی داشته باشیم.

 در لیست تیم ملی علی رغم بازی های خوبت نامی از تو نیست ، نظرت را برایمان بگو ؟

در واقع خودم انتظار داشتم تا این بار به تیم ملی دعوت شوم اما مثل اینکه قسمت نبود.از این پس تمام تلاشم را میکنم تا برای بار بعد دعوت شوم.البته من دوست دارم زمانی به تیم ملی دعوت شوم که به کار بیایم نه اینکه فقط در اردو باشم و بعد خط بخورم.امید خود را از دست نمی دهم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا به تیم ملی میهنم خدمت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها